Pages

Thursday, February 28, 2019

Balea coconut lip scrub



Nedavno nam je Balea izbacila novitet kada je nega usana u pitanju. Baš mi je drago da je to upravo piling, jer je izbor u drogerijama jako slab. Kao što se moglo i očekivati, veoma je povoljan i cena od 150 dinara omogućava svakome da ga proba. Iako imam Skinfood piling u bočici, kupila sam i ovaj, jer je ovo ipak 2 u 1 proizvod- piling i balzam za usne. Aroma kokosa, koju su odabrali, se u potpunosti slaže sa mojim afinitetima, jer znate da mi je to pored vanile omiljeni miris- koliko zimski, toliko i letnji. Koristim ga oko nedelju dana, a kako se pokazao, saznajte ispod...




Sam piling jako podseća na čuveni Sephora piling za usne, tj. ono što bi on trebalo da bude. Kod mene ste o njemu imali prilike da čitate u "Fails" postu, ovde. Ovaj ne koristim dovoljno dugo, ali se nadam da piling zrnca neće nestati. Za sada mi se veoma dopada i ne vidim nikakvu razliku između njega i Sephora pilinga, sem u ceni. Dobro, i mirisu. Ovaj daleko lepše miriše, bukvalno kao rafaelo. Čestice koje rade piling su srednje jačine, tako da se bez problema može svakodnevno koristiti. Sadrži prirodno kokosovo brašno i može se ukloniti nakon korišćenja, ali ja ne znam zašto bi to iko radio jer je on ujedno i predivan balzam za usne. Pakovanje je praktično jer ga možete koristiti i van kuće. Ja sam se, iskreno, veoma prijatno iznenadila i već vidim da će biti u prolećnim favoritima. Naravno, uvek možete napraviti i "homemade" piling, a recept imate i na mom blogu (klik). No, ovaj je dosta nežniji i ne zahteva dodatnu negu nakon uklanjanja mrtve kože sa usana.

Da li ćete ga probati?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Odlican je. I pristupacan i nama svima koji nismo na Sephora PR pakrt listi.

    ReplyDelete