Pages

Tuesday, February 12, 2019

Winter favorites



Kao i do sada pokušaću da ove godine redovno izbacujem favorite, sezonski. Iz nekog razloga, letnje najčešće preskočim, ali ću se potruditi da 2019. godine to ispravim. Za početak, predstavljam vam 10 proizvoda, 5 preparativnih i 5 dekorativnih, koje sam volela prethodnih par meseci i koje bih vam preporučila. Protekli period je bio za mene drugačiji, jer sam mnoge proizvode koje redovno koristim zapostavila, zbog boravka u bolnici i porođaja. Ali, vraćam se polako svojoj redovnoj rutini, bar kada je nega u pitanju, dok šminkanje ostavljam za specijalne prilike.




O ovom Alverde dezodoransu sam vam već pisala na blogu (klik). Iako je od tad prošlo skoro dve godine, čim ga ponovo spominjem, jasno je da mi se toliko dopada, da mu se redovno vraćam. Iako sam isprobala većinu zdravih dezodoranasa koji se mogu kupiti kod nas, on mi je ostao jedan od najdražih, posebno ako uzmem u obzir odnos cene i kvaliteta. Miris mu je jako blag, gotovo neprimetan, pa mogu bez problema da ga koristim uz dojenje. Detaljnije o njemu pročitajte u recenziji.

Afrodita gelove za tuširanje nikako da kupim već jako dugo, jer sam imala zalihe, a potom u trudnoći koristila samo prirodne. Ranije sam kupovala njihovu uljanu kupku od jojobe i obožavala sam je, pa sam obnovila zalihe i probala i neke nove. Jedna od njih je ova, uljano- kremasta, koja me je oborila s nogu. Miriše predivno, a već znate koliko volim sve sa vanilom, ne isušuje kožu, čak ni u sred zime, odlično peni i ne troši se brzo. Topla preporuka!

Skinfood piling za lice imam 10ak meseci i tek sad sam se setila da bih ga mogla još jednom pohvaliti. Detaljnije o njemu sam pisala u postu o korejskim proizvodima koje volim, ovde. Mislim da je ovo fantastičan proizvod, koji će i uz redovno korišćenje jednom nedeljno, potrajati bar godinu dana. Dovoljno je grub da osetim da dobro radi svoj posao, a pošto u sebi ima i šećer i ulja, koža nakon upotrebe bude izuzetno nežna i nahranjena. 

Eucerin krema za ruke sa ureom je za mene bila veeeeoma pozitivno iznenađenje. Nije da sam očekivala da će biti loša, to nikako, samo se nisam nadala da ću pronaći jednu od najboljih krema za ruke ikada. Iako mi je za "mrvicu" draža Dr. Hauschka zbog svojih prirodnih sastojaka, ovu ne mogu da ne pohvalim jer mislim da je za kvalitet koji nudi i te kako povoljna. Takođe, često je tokom promocija možete dobiti na poklon, a ja sam do svoje baš tako i došla i drago mi je što je izabrah. Neverovatno brzo oporavi i najsuvlje ruke, a pri tome se izuzetno brzo upije. Ma nemam reči koliko mi se dopada!

Caudalie ulje je moja ljubav još od letos, kad sam ga dobila na testiranje. Nakon što sam ga isprobala za recenziju i potrošila pola bočice, odlučila sam da ga malo prištedim i ostavim sa strane da vidim koliko će mi prijati tokom zime. Situacija je ista- obožavam ga! Ovo je pravi luksuz u bočici, a celu ''The des vignes'' liniju sam vam recenzirala ovde.


Colourpop mono senke obožavam, jer su polu- kremaste i veoma lake za nanošenje- ne treba vam ništa sem prsta i par sekundi. Nakon što sam skoro do kraja potrošila svoju omiljenu nijansu "wattles" odlučila sam da uzmem još jednu u neutralnoj boji. Dok prethodno spomenuta vuče na roze, ova "truth" je bež i već je jako volim. Koliko god malo vremena da imam za šminkanje, ne preskačem je!

Sephora puder za setovanje sam kupila na sniženju za oko 400 dinara bez posebnih očekivanja. Bila sam pri kraju sa TheBalm Sexy Mama puderom i trebao mi je novi, a cena je bila više nego povoljna. Jako mi se dopada i najčešće baš njega biram za svakodnevna šminkanja. Ne vidi se na licu, a lepo matira, ne rasipa se ni najmanje, kao i drugi njihovi proizvodi u kamenu, pa deluje kao da nije ni načet iako se družimo preko pola godine. 

Essie su moji najdraži lakovi i baš sam bila tužna što su ih povukli, pa ih ubuduće moram nabavljati na eBay-u. Ovaj je apsolutni pobednik ove zime, a to vam kaže osoba koja uvek bira nežne i pastelne boje. Mislim da je jasno koliko mi se sve u vezi njega dopada- formula, pigmentacija, trajnost. Iako je taman, lako se nanosi i skida, a preživi i nekoliko dana sa svim kućnim poslovima. Nijansa je "sole mate", između bordo i ljubičaste.

Revlon hajlajter sam dobila na poklon za rođendan i odmah sam primetila da podseća na Bobbi Brown. Ne znam kakav je on, ali ovaj mi se veeeoma dopada. Boje su prelepe, daju svežinu licu, a ja ga tokom zime koristim i kao rumenilo, pa dođe kao 2 u 1 proizvod. Mislim da će biti predivan i tokom leta, kad je ten preplanuo, jer su nijanse univerzalne. Ima jako, jako sitne "šljokice" koje na licu izgledaju samo kao sjaj i odličan je za dnevnu šminku.

Za kraj, tu je novi- stari favorit, MAC Fix+. Iako sam od kada sam potrošila prethodnu bočicu probala druge, između ostalog Artdeco, koji mu je jako sličan, vratila sam se njemu. I ovo je bio rođendanski poklon od drugarice, a ujedno i moj predlog ako vi nekome kupujete poklon, jer ne morate razmišljati o nijansama, tipu kože itd. pošto će on svakome odgovarati. Meni lično, ništa ne setuje šminku dobro kao Fix+, a iako nema ulogu da produži trajanje, on toliko lepo sve sjedini na licu, da pobeđuje druge sprejeve. Ako vam je šminka kvalitetna i koža negovana, sve će stajati na licu onoliko dugo koliko treba.

Da li je neki od ovih proizvoda i vaš favorit?
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment