Pages

Monday, February 18, 2019

Sephora: The perfect mask duo



Iako vam danas predstavljam jedan praznični set iz Sephore, koji verovatno više nije u prodaji, znajte da se ove maske mogu kupiti i pojedinačno, u većim pakovanjima, jer su deo stalne postave. Ovo je bio odličan način da isprobam obe, iako sam se sa glinenom susretala ranije u vidu testera. Naime, unutra se dobiju dve maske, prethodno spomenuta glinena i hidrirajuća maska u količinama od po 30 ml. Cena ovog seta je bila 1300 dinara, dok se regularna pakovanja od 50 ml mogu kupiti za oko 1800 dinara, čini mi se. 
Koliko se meni koja dopala, saznajte u nastavku...




Kao što rekoh, klasičnu glinenu "sivu" Sephora masku sam imala prilike da probam par puta, jer sam je dobijala u vidu testera pri kupovini. Nisam bila 100% sigurna da je u pitanju ista maska, ali sam se potajno nadala tome. Pošto sam ovu masku očekivala unutra i kada sam kupila one u kesicama (klik), iskreno sam se nadala da sada neću biti razočarana. Ispostavilo se da ovo jeste maska koja me je oduševila ranije. Mene ona baš, baš asocira na čuvenu GlamGlow Supermud masku, o kojoj sam vam pisala ovde. Ima penastu teksturu, kao i komadiće, baš kao ta doooosta skuplja maska, a efekat na moju kožu je identičan. Izuzetno dobro pročisti kožu, ukloni svu masnoću sa T zone, a nakon korišćenja ne osećam da mi je lice preterano isušeno. Ovo je defintivno proizvod kom planiram da ostanem verna u budućnosti, jer bolji nisam probala!


Ni maska za hidrataciju me nije razočarala. Ona mi nije bolja od GlamGlow Thirstymud, ali je jako dobra u svom cenovnom rangu. Njena tekstura je između kremaste i gelaste i dovoljan je jako tanak sloj, tako da je nanosite poput kreme. Iako je nisam na taj način koristila, mislim da bi komotno mogla da se ostavi na licu tokom noći. Moja koža upije najveći deo, a čak i nakon ispiranja osećam da deo ostane na koži. Pošto uvek nakon maske nanosim tonik, serum i kremu, ja se ponovo umijem gelom kako bih bila sigurna da sam uklonila sve ostatke maske, a možete jednostavno ostaviti taj preostali "sloj" nakon ispiranja vodom i preskočiti druge mazalice tog dana. Sve u svemu, i njom sam više nego zadovoljna!


Cela ideja koja stoji iza ovog seta jeste da se koriste zajedno, kao "multimasking", tako što ćete na T zonu tj. masnije delove lica naneti glinenu, a na ostatak lica, gde je koža suva, hidrirajuću masku. Ja sam obe koristila na klasičan način preko celog lica, jer imam kombinovanu kožu, kojoj prijaju oba tipa maski.

Koje maske za čišćenje i hidrataciju vi trenutno koristite?
Pozdrav :)   

No comments:

Post a Comment