Pages

Wednesday, December 20, 2017

Uriage baby: 1st shampoo



Preko godinu dana smo za bebu koristili 2 u 1 kupke i šampone, jer je to bilo praktičnije dok je bila jako mala. Međutim, pošto se s vremena na vreme borimo sa ekcemom, a i zima je, odlučila sam da za kupanje koristimo ulje za atopičnu kožu iz Xemose linije (uskoro stiže recenzija). Njega zaista ne mogu da koristim za pranje kose bebi, tako da je došao trenutak da se kupi prvi šampon. Naravno, izabrala sam Uriage! 
Kako nam se pokazao, saznajte u nastavku...




Šampon dolazi u tubi od 200 ml i rok trajanja mu je 6 meseci od otvaranja. Ja sam ga u Srbotrade apoteci platila oko 800 dinara, na sniženju. 
"On u sebi sadrži Uriage termalnu vodu, koja je poznata po svom umirujućem delovanju, pa poštuje fiziološki balans vlasišta. Nežna čisteća baza uklanja nečistoće sa kože glave i kose. Olakšava rasčešljavanje i sprečava mršenje kose. Ne iritira oči. Hipoalergena formula, bez sulfata, ftalata, boja, silikata, parabena i fenoksietanola."

Moje dete ima dosta kose, ali bez obzira na to količina šampona koja je potrebna za jedno pranje kose je jako mala. Veoma lepo peni, a ne treba večnost da se ispere. Defintivno ne peče kad uđe u oči, što je jako bitno znati ako vam je dete nemirno tokom kupanja. Kosa joj se ne masti gotovo uopšte, dok smo ranije imali taj problem. Sada kosicu peremo svaki drugi- treći dan, naravno, ako neki obrok ne završi u njoj, hehe. Šampon ima veoma blag, gotovo neprimetan, nežan, bebi miris. 


Sastav možete videti iznad.
Mi smo već neko vreme verni Uriage proizvodima za bebe i zaista mislim da su odlični. Većinu sam kupovala iznova, pa je to dovoljan dokaz koliko mi se dopadaju. Ako ste u potrazi za dobrim, kvalitetnim bebi šamponom, ovaj je moja topla preporuka! 
Recenzije ostalih Uriage bebi proizvoda koje smo koristili:
Postoji još par proizvoda koje planiram da probamo, a krema za lice je naredna na spisku. Kao i uvek do sada, pisaću vam čim isprobamo nešto novo. I ne zaboravite da probate Uriage termalnu vodu, koja je po mom mišljenju najbolja od svih na tržištu, a koristimo je svi u kući!

Koji šampon vaše dete trenutno koristi?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuku je u toku GIVEAWAY, prijavite se!

No comments:

Post a Comment