Pages

Friday, December 15, 2017

Avon Anew clinical infinite lift eye cream



Ako redovno pratite blog, znate da su me ove godine oduševile dve Avon kreme, baš iz Anew linije. O njima sam detaljno pisala ovde. Logičan sled stvari bio je da probam i okoloočnu kremu. Nisam se ni najmanje dvoumila i prvom prilikom je poručila. Tada joj je cena bila spuštena na oko 600 dinara, što se neretko dešava. 
Zašto je ova krema posebna i drugačija od mnogih, pročitajte ispod...




Sigurno vam je jasno, čim ste videle ovu sliku, da ovo nije klasična okoloočna krema. Potpuno ste u pravu! Po prvi put imam priliku da koristim kremu koja se sastoji iz dva dela- posebno za ispod oka, a posebno za kapak. I kad razmislim, to zaista ima smisla. Delu ispod oka treba hidratacija i "peglanje" bora, a kapku treba podizanje (mom defnitivno). Ne bih mogla da izdvojim koji deo mi se više dopada. Beli deo je kremast, proprilično gust, ali se izuzetno lako razmazuje i neverovatno brzo upija. On se nanosi ispod oka. Predivno mi hrani inače suvlje okoloočno područje i po korektoru vidim da je ublažio i par finih linija. Na kapak se nanosi drugi deo, koji je u vidu gela i čini mi se da blago hladi, pa stoga i utiče na smanjenje nadutosti. 


Sastav možete videti klikom na sliku iznad.
Za mene je ova kremica pun pogodak i zaista je preporučujem ako imate oko 30 godina. Mislim da bi bila pogodna za svaki tip kože. Ako je još nabavite po ovoj sniženoj ceni, to je dodatni plus, iako mislim da vredi i punu cenu. Kao i posle dnevne i noćne Anew kreme, ostala sam oduševljena, jer dugo nisam probala Avon proizvode za negu lica, pa je ovo bilo jedno veoma pozitivno iznenađenje. Jedino razočaranje je to što dolazi u plastičnoj ambalaži, pošto sam nakon prethodnih, ponovo očekivala staklenu kutijicu, ali to ne umanjuje njen učinak na moju kožu, svakako.

Koju liniju za negu lica iz Avona vi volite i preporučujete?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment