Pages

Saturday, December 30, 2017

Favorites of the year 2017



Neverovatno mi je da se i ova godina približila kraju! Želim vam da lepo proslavite i uživate u praznicima sa najbližima! Ja sam jako teško odabrala proizvode jer je bilo puno toga što sam probala a da mi se veoma dopalo, no morala sam izdvojiti ono što je ostavilo najjači utisak. U nastavku posta imaćete priliku da vidite sedam kategorija sa po tri proizvoda, a dodala sam i "random" favorite. 
Pa da počnemo...




Kada je nega lica u pitanju, napraviti uži izbor od tri proizvoda je bio najteži zadatak. No, proizvodi sa slike iznad su me ostavili bez teksta, pa su s razlogom baš oni tu. Detaljne recenzije sam vam pisala i ostaviću linkove, a ja ću ovom prilikom dodati da bolji serum, tonik i okoloočnu kremu nisam probala! Ako imate priliku da isprobate bilo koji, ne oklevajte!


Sledeća kategorija je nega tela, a najviše sam uživala u ova tri proizvoda! Bioderma Atoderm balzam je i mene i dete nekoliko puta spasao od ekcema i to je bilo više nego dovoljno da vam ga danas spomenem. Biobaza dezodoranse koristim pola godine i definitivno su je obeležili. Tri vrste sam probala i svaki je bio odličan, bilo leti, bilo zimi. Za Yves Rocher tuširalice mislim da imaju nabolji odnos cene i kvaliteta od svega na našem tržištu. 


Kada je kosa u pitanju Hello Hair šampon (i balzam) su obeležili celu godinu, jer sam ih štedljivo trošila. Ovo je najbolji šampon koji sam do sada probala jer daje efekat kao da sam koristila jaku hidrirajuću masku. Seri šampon je postao favorit već posle prve upotrebe jer odlično uklanja žutilo iz farbane kose. Dikson kristali su najbolji proizvod ovog tipa ikada i jedva čekam da potrošim sve što imam u zalihama i probam još njihovih proizvoda.


Najlakše sam odabrala omiljeno kada je šminka u pitanju, jer su se ova tri proizvoda zaista izdvojila. Čudno je što nema karmina, koje sam najviše kupovala, ali sam ih sve podjednako koristila i volela... Tarte "Pro to go" paleta je definitivno najkorišćenija ove godine i svuda sam je nosila sa sobom. Kvalitet senki je neverovatan! L'oreal maskara je najbolja drogerijska maskara koju sam ikada probala, a i generalno jer mi je na prvom mestu sa Lancome "Hypnose Drama" maskarom. Puder koji je otkriće godine je ovaj Bourjois, a ja pudere jako retko menjam i teško ubodem pravi. Ovaj je taj!


Kod lakova za nokte, nisam puno razmišljala. Iako su mi Essie omiljeni lakovi, ove godine sam koristila one koje imam već dugo i koje sam ranije spominjala puno puta, pa sam odlučila da sa vama podelim koja tri su se izdvojila, a da su noviji. Dakle, letos sam najviše koristila OPI "I cannoli wear OPI", dok je L'oreal "114 nude demoiselle" bio najčešće na mojim noktima tokom cele godine. Posebno veliko iznenađenje za mene bio je Avon Mark nadlak, koji ne planiram da menjam. Za mene, on je najbolji nakon Seche Vite, a kako je duplo jeftiniji i sporije se suši, odnosi pobedu sveukupno gledano.
L'oreal lak
OPI lak


Tu su naravno i bebi favoriti! Iskreno, sve što smo probali od kako se Tara rodila je bilo manje- više dobro. Jedini proizvod koji nam nikako nije odgovarao za ovih godinu i po dana bila je Hipp pelenska krema, tako da je bilo baš teško napraviti odabir. Uriage termalna voda je obeležila ovo leto, a nastavila sam sa korišćenjem i nakon toga. Umiruje kožu, otklanja svaki ojed i hidrira- šta više poželeti. Babylove pena za kupanje je proizvod o kom vam nisam pisala iako je zaslužio. Ali spominjanje u ovom postu valjda jasno govori koliko ga volimo. Ovih dana kupujem treće pakovanje i mislim da ne postoji bebi pena sa boljim odnosom cene i kvaliteta! Weleda krema za lice od belog sleza je dobila recenziju i mislim da je ovo najdivnija krema za bebe- bilo zimi, bilo leti!
Uriage termalna voda
Weleda krema za lice


Odlučila sam da ove godine sa vama podelim i par "random" favorita... Odabrala sam knjigu, seriju i turističku destinaciju! Elena Ferante je moje najveće otkriće ove godine kada su pisci u pitanju. Pročitala sam obe knjige koje su prevedene na srpski ("Moja genijalna prijateljica" i "Priča o novom prezimenu", izdavač Booka) i ne mogu dočekati nastavak. Fantastični romani u kojima je Italija opisana na najrealniji mogući način, a i sama priča je očaravajuća. Nisam imala vremena od kako sam se porodila bukvalno dva filma da odgledam, a kamoli serije. Međutim, ovo je mini serija za koju sam nekako pronašla vremena. Dovoljno je opuštajuća, a ima i drame, tako da mi je jako prijala. Moj savet je da skinete prvu epizodu i vidite hoćete li biti uvučeni u priču... Pročitala sam da razmišljaju o nastavku, ali videćemo! I za kraj, tu je favorit života- nestvarna Tropea u Kalabriji (južna Italija) u kojoj sam letovala krajem avgusta. Iako sam odgledala sve što postoji o njoj, ne mogu rečima preneti koliko je magična. Uvek sve deluje lepše na profesionalnim fotografijama, ali u ovom slučaju utisak uživo je isti! Delila sam sa vama fotografije dok sam bila tamo, pa ih možete pronaći na fejsbuk stranici. Iako ne volim da putujem na ista mesta, ovo je jedno od onih na koje ću se sigurno vraćati!

Šta je obeležilo vašu 2017. godinu?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment