Pages

Sunday, December 24, 2017

Oriflame Optimals hydra serum



Oriflame kozmetiku nisam kupovala jako dugo, više od 10 godina. Konačno sam pronašla preko koga da naručim i ovo je jedan od proizvoda koji mi je prvi privukao pažnju. Kupila sam ga pre nešto više od mesec dana, po ceni od 750 dinara (tada je bio na akciji) i odmah počela sa korišćenjem. 
Kakvi su moji utisci, pročitajte u nastavku...




Dolazi u staklenoj ambalaži sa pumpicom, u standardnoj količini od 30 ml. Bilo mi je čudno kad sam otvorila kutiju i videla da nema poklopac, ali pumpica se zaključava tako da se može bez problema nositi u neseseru. Količina koja izađe jednim stiskom je meni savršena za celo lice, a kada ga nanosim i na vrat, potrebna mi je pumpica i po. Kao što i sam naziv kaže, ovo je serum za hidrataciju, namenjem svim tipovima kože, pre svega normalnoj, kakva je moja. On je u formi gela, providne boje i kada ga nanosite imate utisak kao da je u pitanju voda. Veoma brzo se upije i odličan je kao podloga za puder. Naravno, najčešće preko njega nanosim kremu. Koristila sam ga oko mesec dana dva puta dnevno, ali od nedavno imam noćni serum pa je ovaj rezervisan za jutro. Pošto je u formi gela, a staklena flašica ga održava hladnim, potpomaže i razbuđivanju.


Sastav možete videti iznad.
Meni se ovaj serum jako dopada. Najbitnija mi je brzina upijanja, a na to nemam zamerke. Mom licu prija i iako trenutno koristim kremu koja je namenjena suvljim tipovima kože, nakon ovog seruma dosta se lakše upije. Poprilično me podseća na prethodni serum koji sam korstila- Bioderma Hydrabio. U svakom slučaju, mislim da vredi kupiti ga i kada nije snižen! Ja sam njim oduševljena i jako mi je drago što mi je Oriflame ponovo dostupan, pa ću moći da dođem kako do njihovih klasika koje sam davno volela, tako i do novih proizvoda, poput ovog!

Koji serum vi trenutno koristite?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuku je u toku baby GIVEAWAY, prijavite se! 

No comments:

Post a Comment