Pages

Sunday, December 17, 2017

Mixology #4



Iako sam u decembru planirala puno recenzija, ponovo je tu nekoliko proizvoda o kojima bih rekla ponešto, a nemam vremena da pišem zasebne postove. Tu su dva proizvoda za telo i tri za lice, koje koristim već neko vreme, pa su se utisci formirali. Ne dopadaju mi se svi podjednako, a zbog čega je to tako, pročitajte ispod!





Coco tonik sam dobila u rođendanskom Purity box-u i koristim ga oko dve nedelje. Dolazi u plastičnoj bočici od 100 ml sa sasvim dobrim raspršivačem. Volim takve tonike, jer ne moram da koristim tupfere. Prvo što sam primetila pri korišćenju je miris, koji mi je jako čudan i moram priznati da mi se ne dopada. Čak sam razmišljala da li da nastavim sa korišćenjem, koliko mi nije po ukusu. No, pomalo sam se navikla, mada mi i dalje ne prija. Sam tonik je sasvim dobar, nije mi izazvao nikakve reakcije i mojoj koži prija. Ja ga naprskam izašno i kad ga koža potpuno upije nanosim serum i kremu. Ovaj brend mi svakako deluje jako zanimljivo i veoma je moguće da ću u budućnosti poručiti još nešto da isprobam.


Sledeći na redu je Alverde dezodorans u spreju od zelenog čaja i agave, kog sam kupila u Gracu, ali ima ga i kod nas po ceni od oko 300 dinara. On sadrži alkohol, pa ga ja ne nanosim nakon tuširanja tj. brijanja, jer peče, ali ga koristim u toku dana kao osveženje. Uvek imam jedan dezodorans u tu svrhu i ovaj trenutno obožavam. Miris je biljni i osvežavajući i baš mi prija. Ako nemate osetljivu koža možda vas neće peckati, ali ako imate taj problem, eto načina da ga iskoristite! Nisam primetila pojavu neprijatnih mirisa od kada ga koristim.


Tu je još jedan proizvod iz DM-a, Balea serum za učvršćivanje grudi. Trenutno ga koristim jako neredovno, ali samo iz razloga što nisam primetila da išta radi kada sam ga koristila svakodnevno. Nakon 13 meseci dojenja, zaista mi je bio potreban ovakav proizvod, ali iskreno, za tu cenu, nisam očekivala čuda. Sada nisam raspoložena da mu se vratim jer je u pitanju gel, koji je hladan, pa mislim da nije pogodan za zimu. Ne znam kakvi su ostali proizvodi iz ove linije, ali ja radije biram prirodna ulja za borbu protiv strija, celulita i ostalih sličnih stvari.


Sa Organic shop proizvodima sam imala raznolika iskustva do sada- gelovi za tuširanje i krema za telo su mi odlični, a piling za telo mi je izazvao alergiju. Ovu masku sam kupila jer je bila na velikom sniženju, a u tom trenutku mi je trebala glinena maska. Međutim, ovo nije klasična glinena maska. Dosta je blaga, jer je prirodna i ne služi dubinskom čišćenju kože. U mom slučaju ona da koži svežinu, a rekla bih da delom i hidrira jer se ne suši kao klasične maske, već se deo upije u kožu. Dakle, jako je neobična i dopada mi se efekat koji daje. Koristim je jednom do dvaput nedeljno i za sada nisam imala nikakve negativne reakcije na nju.


Za kraj, tu je Avon dvofazno sredstvo za skidanje šminke sa očiju i usana. Kao što vidite potrošila sam jako malo, ali je dovoljno da mi se dopadne. Posebno zbog toga što sam poslednji put njim uklanjala full šminku, a i novi Maybelline tečni mat karmin, koji je gotovo nemoguće skinuti. Tako da, za mene, ovaj proizvod odlično radi. Količina koja se dobije u pakovanju je 50 ml, što je duplo manje od standarne, pa nisam sigurna isplati li se, posebno što smatram da su Afrodita, Mixa, pa čak i Balea podjednako dobri. U svakom slučaju, ako ga poručite, nećete se pokajati. Meni se svidelo što je pakovanje malo, zbog putovanja.

Da li ste probale nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

P.S. U toku je GIVEAWAY, prijavite se!

No comments:

Post a Comment