Pages

Thursday, December 7, 2017

Lush: mask of magnaminty



Ovo je proizvod koji sam predugo želela da probam. Dok smo imali Lush u Srbiji, meni su neke druge stvari bile zanimljivije, a sada bih baaaš volela da opet otvore radnju u Beogradu! No, nedavno sam bila u Gracu, kao što znate, i kupila sam manje pakovanje njihove, možda i najpoznatije maske. Ovo manje pakovanje od 85 ml je koštalo 10 evra, dok je veće isplativije, naravno. Može se koristiti i za lice i za telo, ali kako sam znala da neću imati vremena da je testiram na telu, izabrala sam manje pakovanje zbog kratkog roka trajanja. 
Moje utiske pročitajte u nastavku!




Dakle, ako niste znale Lush proizvodi sveže, prirodne maske kojima je rok 4 nedelje od otvaranja, ako ih držite u frižideru. Ja sam svoju potrošila za tačno mesec dana, a koristila sam je svako drugo- treće veče. Ovo je prva sveža maska za lice koju sam ikada probala. Možda bih je pre preporučila za jutro jer je hladna, pa razbudi, ali ja sam zbog deteta mogla da je nanosim samo uveče, kad ona zaspi. Miriše prelepo na mentol, ali nekako nežno zbog primese meda. Ja sam od nje očekivala najpre dubinsko čišćenje, ali sam ostala odušeljena zbog drugog efekta koji je imala na moju kožu- davala joj je blistavost. Da, ona fantastično očisti kožu, ali efekat nije trenutni kao, na primer, nakon Glamglow Supermud maske. To je i logično, jer u ovoj nema hemije, ali eto napominjem da biste znali. Moja koža se preporodila za ovih mesec dana, koliko sam je koristila! Izgleda sveže, odmorno, blistavo. Nisam sigurna da li drugi primećuju, ali ja definitivno da. Serum i krema se brže upiju, puder bolje "legne", koža mi je nahranjena i ne deluje dehidrirano iako se zimi često borim sa tim problemom.


Sastav možete videti iznad.
Još jedna zanimljiva strana ove maske jeste što sa njom možete odraditi i piling, i to odličan. Ona u sebi ima puno čestica, sitnijih i krupnijih, koje jako dobro pilinguju kožu pri ispiranju maske. Nakon što je uklonim sa lica toplom vodom u umivaoniku ostane pesak, bukvalno. Sve u svemu, jako neobična, a fenomenalna maska za lice, jedna od najboljih koje sam ikada probala. Najdraža, svakako! Najbliže gde možete kupiti Lush je u Sarajevu.

Da li ste probale sveže maske i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuku je u toku prvi praznični GIVEAWAY. Prijavite se ako već niste!

No comments:

Post a Comment