Pages

Friday, January 19, 2018

Natura Siberica energizing facial mask



Maska o kojoj vam danas pišem je već duže vreme deo moje stalne postavke. Kupila sam je sasvim slučajno, jer je bila snižena na oko 500 dinara, a ispostavilo se da sam je jako zavolela. Dolazi u pakovanju od 75 ml, što smatram da je idealno za ovaj tip proizvoda, jer uspem da je potrošim pre nego što mi dosadi. 
Detaljnije u njoj pročitajte u nastavku posta...




Dakle, proizvođač je opisuje kao osvežavajuću masku za lice, koja budi umornu kožu, dajući joj svežinu i sjaj. U sebi ima sibirski žen- sen koji je bogat mineralima i arktičku jarebiku koja osvežava kožu i daje joj svetao, zdrav i blistav izgled. 99% sastojaka je priodnog porekla i ne sadrži ništa štetno poput parabena, SLS, SLES, sintetičkih mirisa, mineralnih ulja itd. Ja bih ovu masku svrstala među maske za hidrataciju. Zbog mirisa, koji mene lično asocira na đumbir, ima i to osvežavajuće dejstvo, ali i razbuđujuće, kada je koristim ujutru, tako da daje koži energiju za predstojeći dan. Najbitnije od svega je to koliko ona hidrira moju kožu! Zaista puno! Nanesem je u malo debljem sloju nego što bih nanela kremu i držim na licu oko 15 minuta. Nekada se desi da zaboravim na nju, pa ostane i po pola sata. Nakon toga, isperem je vodom, iako veći deo moja koža upije. Uglavnom, ono što ostane se lako ukloni mlakom vodom.


Sastav možete videti iznad.
Dakle, moja koža je nakon korišćenja ove maske veeeoma blistava i hidrirana. Ukoliko se nakon toga šminkam, slobodno mogu da preskočim kremu, a da ne brinem kako će puder izgledati. Ovo nije jedna od onih instant maski, gde odmah vidite sve rezultate, ali nakon skoro dva meseca korišćenja, zaista vidim da mi je koža lica sve lepša i lepša. Znam da ovo neće biti poslednja Natura Siberica maska koju ću probati!

Da li ste probale neke prirodne maske i koja vam je favorit?
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment