Pages

Monday, January 15, 2018

OGX Argan oil of Morocco: shampoo & conditioner



Dva proizvoda o kojima vam danas pišem sam nedavno potrošila, tako da je recenzija najrealnija moguća u ovom trenutku, dok su utisci sveži. Verovatno ste primetile OGX u drogerijama od nedavno, a mene su lično privikli na prvi pogled- što dizajnom, što ambalažom i onim što obećavaju. Ja sam ova dva mini (putna) pakovanja dobila na testiranje i mislim da je po skoro 90 ml šampona i balzama bilo sasvim dovoljno da steknem utiske. 
A kakvi su oni, saznajte u nastavku...




U ponudi ima više linija, a ja vam ovaj put pišem o liniji sa arganovim uljem, koja bi verovatno bila prvi izbor i da sam sama kupovala. Mada, moram priznati, linija sa kokosom me podjednako privlači! Cene proizvoda su nešto ispod 1000 dinara, ali neretko budu na akciji. Oba proizvoda mirišu apsolutno savršeno i taj miris se poprilično dugo zadrži na kosi. Recimo da sam ih svaki drugi put koristila samostalno zbog ove recenzije, iako inače uvek koristim masku za kosu. Šampon fantastično opere kosu, odlično peni i nije potrebna velika količina. Čini mi se da sa njim ponekad nisam ni imala potrebu za drugim šamponiranjem (mada iz navike najčešće dva puta šamponiram kosu). Ona bi nakon njega već bila meka kao da sam i balzam upotrebila. Balzam deluje masnije, pa sam se brinula hoću li ga lepo isprati, posebno jer sam ga nanosila na celu kosu, ne samo na krajeve. Čak i prvi put, kada mi je slučajno izašlo previše proizvoda, on nije otežao i umastio moju kosu. Nakon njega, osećaj je kao da sam nanosila masku, a ne samo balzam za kosu. Naravno da je prelako rasčešljam i na četki ostanu dve dlake bukvalno. Kažem, samo deluje da je mastan, jer sam ga ispirala podjednako lako kao bilo koji drugi balzam.


Sastav oba proizvoda možete videti iznad (gore je sastav šampona, dole sastav balzama).
Dakle, mislim da ova dva proizvoda samostalno fantastično neguju kosu i održavaju je (ako je u dobrom stanju), pa biste slobodno mogli prorediti upotrebu maske. No, ako vam je kosa oštećena, mislim da je maska neophodan korak. Ja imam i ulje za kosu iz ove linije, ali mislim da je ipak potrebno još vremena da prođe da bih mogla da pišem recenziju. Za sad mi se jako dopada! Ovo je, uz Hello Hair, najbolji duo za kosu koji sam do sada probala.

Da li ste probali neki OGX proizvod i imate li preporuku za mene?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment