Pages

Wednesday, January 10, 2018

Sephora: winter sale



Možda već znate, možda i ne, ali pre dva dana počelo je sezonsko sniženje u Sephora radnjama. Ja nisam ni planirala da jurim nešto specijalno, ali sam imala ideju da svratim i vidim šta ima, kako za sebe, tako za poklone. Igrom slučaja, već drugog dana sniženja sam našla vremena da odem, pa sam uspela da kupim sve što sam planirala. Poklone nisam slikala jer su već upakovani (a i da nisu, bilo bi glupo) pa je sve što vidite za mene (i jedna sitnica za mamu). Iskreno, mislim da je što se šminke tiče sasvim solidan izbor, mada je u Big Fashion tržnom centru mala radnja, pa pretpostavljam da je izbor veći u Ušću ili Delti. Po prvi put nisam kupovala isključivo preparativu!




Za početak, tu je zvezda ove kupovine- Too Faced "White chocolate chip" paleta senki. Zaista nisam imala nameru da kupim još jednu paletu, ali nisam mogla da odolim! Cena joj je 2200 dinara, što je u rangu drogerijskih paleta, a senke su zaista neobične i drugačija je od svih paleta koje imam. Mislim da je ovo odlična paleta za nas svetlog tena, koja se može koristiti baš svaki dan (za posao, fakultet...). Nisu preterano pigmentovane, ali to inače ne očekujem od svetlijih senki. Uostalom, možete je isprobati na licu mesta jer ima tester pakovanje. Mala je, kompaktna i znam da ćemo se lepo družiti. Čim je malo bolje isprobam, stiže recenzija.


Tu su, naravno, proizvodi brenda Sephora. Ovog puta opredelila sam se za rumenilo u sunđeru, koje mi je od starta, kada se pojavilo, bilo zanimljivo. Čak sam htela i da ga kupim po punoj ceni. No, srećom nisam. Sada sam ga platila neverovatnih 280 dinara. Većina boja je bila previše drečava i narandžasta, pa sam ja izabrala ovu sa roze podtonom, u nijansi 03 bubbly syrup. Mislim da ću ga na leto dosta koristiti jer tada ne setujem lice puderom u kamenu. Kad smo kod pudera, kupila sam i kompaktni puder za setovanje sa mat efektom za 400 dinara. Odabrala sam nijansu 15 light, a u ponudi je bila jedna dosta tamnija, koja bi mogla da prođe kao bronzer. TheBalm Sexy Mama puder mi je na samom kraju, pa sam se obezbedila! 


Sebi sam uzela i dva proizvoda za usne, karmin i olovku. Karmin je koštao svega 230 dinara i izabrala sam nijansu 17, što je nešto tamnija boja maline. Uz njega sam kupila i mini olovku za usne po ceni od 160 dinara (nijansa 10 fresh berry). Karmin nije ni mat, ni sjajan, već bih ga najpre svrstala u one sa satenskom završnicom, ali je pigmentacija puna! Ovaj oblik omogućava da se nanosi i bez olovke, ali posto je bila povoljna i u odgovarajućoj nijansi, uzeh i nju. Veliki je izbor karmina po toj ceni, ne samo iz ove linije, nego i standardnih, a boje su sasvim nosive. Kada su olovke u pitanju, bilo je još nekoliko boja (nude, par nijansi roze, crvena). Mami sam kupila crnu olovku za oči po ceni od 230 dinara, pošto je to (pored bronzera) jedino koristi od šminke. Ne samo da je dosta veća od olovke za usne, već bih rekla da se dobije više i u odnosu na standardne veličine olovaka za oči.


Jedino što sam kupila, a da nije dekorativa, je noćna maska za lice. Cena joj je 150 dinara. Odlučila sam se za plavu, sa algama, koja ima ulogu u čišćenju i detoksu kože. Mislila sam da će izbor preparative biti veći, ali u ovoj radnji sem krema za ruke, kupke i tečnog sapuna (ne računam mini pakovanja mleka za čišćenje lica, vlažnih maramica, dezodoransa) nije bilo ništa od brenda Sephora. Ukoliko me put nanese, pogledaću šta ima u nekoj drugoj radnji, pa ću dopuniti post, ako bude potrebe. Ranije sam baš lepe stvarčice kupovala na sniženjima (ulje za telo, dvofazni čistač, serum za lice, losion za telo). Lakova za nokte takođe ima dosta i cena im je 130 dinara, ali meni nije nijedan trebao.

Planirate li vi da iskoristite Sephora sniženje?
Pozdrav :)

   

No comments:

Post a Comment