Pages

Monday, May 27, 2019

Alfaparf Semi di Lino crystals



Verovatno sam poslednja u univerzumu koja je probala čuvene Alfaparf kristale za kosu, ali konačno su došli na red. Nisam pronašla klasične, pa ne znam ni ima li ih još uvek negde u prodaji, već sam kupila dvofazne. Poručeni su iz radnje Bellissima gde im je cena 1350 dinara. Toliko sam jedva čekala da isprobam ove kapi, da sam ih istog dana kada je paket stigao probala. Recenziju sam mogla da napišem već tada, ali sam ipak odlučila da im dam regularnih mesec dana probe, pre nego što utiske podelim sa vama...




Dolaze u prelepom luksuznom staklenom pakovanju od 45 ml. Poklopac se teže skida/ stavlja što je odlično jer ne morate brinuti da će se prosuti u neseseru ako ih nosite na put. Staklo je prilično jako, tako da ne razmišljajte ni o lomljenju. Ispod poklopca je klasična "prskalica" poput one na nekim starim parfemima. U pitanju je dvofazni proizvod koji je potrebno dobro promućkati pre upotrebe kako bi se uljana i silikonska faza sjedinile. Brinulo me je što u sebi ima i ulje, jer sam želela serum koji se brzo upija, a ulja za kosu već posedujem i koristim samo ako imam vremena da sačekam. Čim sam istisnula proizvod na ruku, shvatila sam da ne moram da brinem hoće li mi umastiti kosu. Miris opija! Tri pumpice su mi dovoljne za celu kosu, tj. krajeve. Moja kosa ovaj serum upije momentalno! Krajevi budu predivni, zaglađeni, kao da sam izašla iz salona. Takođe, kosu mi drži pod kontrolom ceo dan, a mogu da se usudim da kažem da mi ona izgleda prelepo do narednog pranja (perem je na 3-4 dana). Ovo je definitivno najbolji proizvod tog tipa koji sam u životu probala. Sada shvatim zašto svi godinama hvale Alfaparf kristale, a kakvi god da su bili stari, verujte da ni ovi dvofazni ne zaostaju! Topla preporuka!

Koje kristale za kosu vi volite?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment