Pages

Tuesday, May 7, 2019

Eucerin aluminium free deodorant



Kao što već verovatno znate, godinama unazad koristim samo dezodoranse bez soli aluminijuma i potpuno sam izbacila iz upotrebe antiprespirante. Znam da se većina vas plaši da isproba bilo koji, misleći da oni loše rade posao i da je to glavni razlog što i dalje najveći broj ljudi kupuje klasične dezodoranse. Ja sam prelomila davno i nimalo se ne kajem. Da, naravno da ću se oznojiti, posebno leti, ali to mi se dešavalo i ranije. Neprijatni mirisi su ono što smatram jedinim problemom, a shvatila sam da se protiv njih mogu boriti i ovako. Danas vam pišem o poslednjem u nizu dezodoranasa koje sam probala i trenutno koristim- Eucerinu. Moje utiske pročitajte u nastavku...




Pored toga što ne sadrži aluminijum, jako mi je bitno da dezodorans u sebi nema ni alkohol, jer mi je koža osetljiva i pri svakom nanošenju osećam peckanje, čak i ako nije odmah nakon brijanja. Ovaj ne sadrži ni aluminijum, ni alkohol, ni parabene. Pogodan je i za najosetljiviju kožu, pa se može nanositi i odmah nakon depilacije ili brijanja. Proizvođač navodi da štiti tokom 24h, sa čime se apsolutno mogu složiti, jer ga i koristim jednom dnevno (između, kao i ranije po potrebi prskam neki prirodni u spreju, mada još uvek ne, jer nisu počele vrućine). Sadrži komponentu Polyquaternium- 16, koja smanjuje broj bakterija koje uzrokuju neprijatne mirise. Miriše prelepo, na čisto i sveže- prosto, mislim da bi se ovaj miris svakome dopao. Kao što rekoh, kod mene apsolutno radi svoj posao i već vidim da će ovo biti još jedan Eucerin proizvod kom ću se rado vraćati u budućnosti. Kožu mi nije ni najmanje isušio, nežna je i nema ni traga pojavi neprijatnih mirisa. Topla preporuka!

Koristite li vi zdrave dezodoranse i koji vam je omiljeni?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment