Pages

Wednesday, May 22, 2019

Kat Von D: everlasting liquid lipstick



Dva meseca sam pisala samo o preparativi, pa je došao red i na recenziju jednog dekorativnog proizvoda. U pitanju je KVD tečni mat ruž za usne, koji me je dugo privlačio. No, kako zaista imam previše karmina, cena me je odbijala, jer mi nijedna nijansa nije bila neophodna. Ali, kada sam ga zimus ugledala na ozbiljnom sniženju, znala sam da je došao trenutak da ga probam. Ovo je jedan od njenih najpoznatijih proizvoda, a iako je nijansa "Lolita" ta koja je najpopularnija, ja sam se odlučila za nešto smeliju, pod nazivom "bauhau5". Plaćen je 1600 dinara, u pakovanju dođe 6,6 ml proizvoda i rok trajanja je 12 meseci od otvaranja. Moje utiske pročitajte ispod...




Već imam ruž u jako sličnoj nijansi, MAC "Flat out fabulous" (klik), ali ovaj ipak deluje malo tamnije, jer je tečni. Ovo je upadljiva boja, koju volim na svojim usnama, pa nije bilo puno dvoumljenja da li da je kupim. Isprobala sam ga nekoliko puta, što u večernjim izlascima, što u posebnim prilikama, poput proslava i svadbi. Potreban je prilično tanak sloj, jer je pigmentacija odlična. Dosta brzo se osuši i ima potpuno mat finiš. Kako je prilično "jak", isušiće vam usne, pa je neophodno da ih pre nanošenja ispilingujete i fino hidrirate. Ja sam prvi put imala utisak da će mi koža pući, koliko je zatezao. Svaki naredni put, činilo mi se da nije toliko strašna situacija. Trajnošću nisam previše oduševljena. Da, postojan je poprilično, ali ako uzmem u obzir to koliko isušuje, ali i cenu, mogu slobodno da kažem da su mi Maybelline Superstay matte ink karmini bolji (klik), a pri tome su višestruko jefitiniji. Takođe, zbog dojenja trenutno ne konzumiram alkohol ni cigarete, tako da verujem da bi postojanost bila još slabija, da sam u svakoj prilici popila više od dve kisele vode :) Počinje da spada po sredini usana, ali se može pristojno nadograditi tapkanjem, tako da ne deluje aljkavo. U svakom slučaju, ako niste zaluđenik za šminku i ako nemate potrebu da probate svaki brend koji se pojavi kod nas, ove karmine vam ne bih preporučila, jer kao što rekoh- u drogerijama ima boljih. 

Koje tečne mat karmine vi volite, a koje ne?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment