Pages

Monday, May 13, 2019

Weleda gentle cleansing foam



Danas vam pišem o peni za umivanje koju koristim poslednje tri nedelje, a u pitanju je nova Weleda blaga pena za čišćenje. Ja sam je kupila na sjajnom popustu u DM-u, za 800 dinara, a redovna cena joj je oko 1200 dinara. Dolazi u pakovanju od 150 ml sa jako dobrom pumpicom. Želela sam da je kupim od kad se pojavila, ali bih uvek dobila ili naletela na nešto drugo, pa nikako da i ona dođe na red za testiranje. No, konačno je tu i družimo se svako jutro i veče nekih dvadesetak dana, pa je došao trenutak da sa vama podelim svoje utiske!




Dakle, ovo je, po rečima proizvođača, blaga pena za čišćenje normalne i mešovite kože lica. Kažu da dubinski čisti i uklanja šminku i višak sebuma sa kože. Zahvaljujući svojim blagim površinski aktivnim supstancama, nežno otklanja nečistoće, istovremeno održavajući prirodnu vlažnost kože. Nakon upotrebe koža treba da je osvežena i savršeno pripremljena za dalju negu. Aktivni sastojak joj je hamamelis, koji je inače odličan za mešovitu kožu. Ima miris citrusa, koji dolazi iz prirodnih eteričnih ulja i zaista okrepljuje. Moje mišljenje je da je ova pena odlična za sve nas sa kombinovanom kožom, koja nije osetljiva. Pomalo pecka u dodiru sa očima, ali moje jesu izuzetno osetljive, pa možda nisam pravi primer. No, uvek se umivam sa zatvorenim očima (sem kad ne koristim samo vodu, naravno), pa mi to ne smeta. Nisam je nikada koristila za skidanje šminke, jer je to korak koji završim pre ovog uz pomoć micelarne vode (ili nekog ulja), pa mi ona služi samo za uklanjanje preostalih nečistoća i smatram da to radi odlično. Nimalo mi ne isuši suve delove lica, poput obraza, i ne osećam zatezanje nakon upotrebe. U kombinaciji sa njihovim tonikom mi se izuzetno dopada, jer sam potpuno sigurna da mi je koža oslobođena od svih nečistoća. Najčešće koristim jednu pumpicu, a ako sam prethodno bila našminkama, onda su mi potrebne dve kako bih lepo uklonila sve što je eventualno ostalo, pre svega na obodu lica. Sve u svemu, ja sam ovom penom prezadovoljna, a iskreno- ništa manje nisam ni očekivala jer znate da su mi njihov tonik i 2 u 1 čistač stari favoriti!

Koju umivalicu vi trenutno koristite?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment