Pages

Friday, May 3, 2019

Oriflame NovAge overnight mask



Nakon što sam potrošila dva pakovanja Too cool for school noćne maske od bundeve, shvatila sam da mi taj tip proizvoda veoma prija. Kada sam istraživala kojih još ima u ponudi, slučajno spazih ovu u Oriflame katalogu, koja je pre par meseci bila na popriličnom sniženju pa sam je platila samo 800 dinara (u aktuelnom katalogu je 1500 dinara). Koristim je jednom nedeljno i za mesec dana sam stekla utiske, koje ću u nastavku podeliti sa vama...




U pitanju je intenzivna noćna maska za osveženje i revitalizaciju tena. Obogaćena je sača inči uljem i kupuasu puterom, pa dubinski neguje i hidrira, dok hijaluronska kiselina briše znake umora, pa koža deluje vidno odmornije ujutru. Proizvođač navodi da se nanosi preko noćne kreme, ali meni je to delovalo kao nepotrebno puno slojeva, pa sam je koristila umesto kreme. Dolazi u prilično luksuznom pakovanju, u staklenoj bočici od 50 ml i ima zaštitu ispod poklopca. Kada se otvori deluje kao bilo koja krema, bele je boje i srednje gustine. Iako obećava dubinsku hidrataciju, formula joj je nemasna i brzo se upije, pa ne morate brinuti da će se obrisati od jastuk. Naravno, ne legnem baš odmah na stranu, već joj dam desetak minuta da se fino upije. Ujutru koža bude vidno hidrirana, nežna i zaista sam zadovoljna učinkom. Iako je gorespomenuta od bundeve i dalje moja omiljena maska (jer je ona ipak i enzimski piling), smatram da je i ova sasvim dobra. Iako cena može delovati visoko, imajte na umu da se koristi maksimum dva puta nedeljno pa će sigurno dugo potrajati, jer nije potrebna velika količina po korišćenju. Miris joj je suptilan i neutralan, i generalno- maska je jako nežna prema koži. 

Koristite li noćne maske za lice i koja vam je omiljena?
Pozdrav :)

2 comments: