Pages

Tuesday, September 20, 2016

Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes: creme de nude



Baš kada su se na policama drogerija pojavile ove Maybelline kremaste mat senke, bila sam pri kraju sa Avon bazom za kapke. Čak i pre nego što sam počela sa čitanjem recenzija, zamislila sam da jednu od njih koristim na taj način. Iako sam želela da kupim i "Vintage Plum" nije mi se dopalo kako se ponaša na koži kada sam probala tester, pa sam se odlučila samo za ovu, u boji kože. Platila sam je ispod 500 dinara pošto je bila akcija u toku, mada sam sigurna da joj ni redovna cena nije puno viša. Da li je opravdala moja očekivanja!?




Dvomila sam se između ove i rozikaste verzije, ali ova više odgovara mojoj boji kože. Dolazi u staklenom pakovanju sa nalepnicom, pa ste sigurni da niko pre vas nije pipao proizvod. Iz nepoznatog razloga na pakovanju ne piše količina koja se unutra nalazi (ili ja ne vidim dobro). Rok upotrebe je čak 24 meseca, što je odlično za kremast proizvod šminke. Nisam fan kremastih senki, ali ovu sam, kao što rekoh, kupila sam ciljem da služi kao baza za senke, pre svega. Kada sam je prvi put probala, shvatila sam da ćemo se družiti još češće. Ja volim da je nanesem na kapke i kada ne planiram da šminkam oči jer fenomenalno izjednači boju kapaka, koji su u mom slučaju pomalo providni, pa se često vide vene ispod kože. Dovoljna je jako mala količina, koja blago omekša pod prstima, pa nije teško naneti je. Najbolje se pokazala kada je baš tako nanesem- prstima.


Iako svoč možda deluje previše žuto, u prirodi to nije slučaj i savršeno se stapa sam mojom bojom kože. Ukoliko je vaš ten rozikast, "Creme de Rose" je izbor za vas, ili ako imate tamniji ten "Creamy Beige". Senke drži fantastično, čak bolje od gorepomenute Avon baze. Mislim da sam odlično uštedela novac jer sam planirala da kupim Artdeco bazu koja je duplo skuplja. Žao mi je što se verzija u boji šljive većini loše pokazala, jer da je formula dobra, bila bi mi još draža od ove.

Koju bazu za senke vi koristite?
Pozdrav :)

4 comments:

  1. Bas sam pri kraju Avon baze i razmisljam koju da kupim, a da ne omasim, tako da mi je ova recenzija dosla kao porucena. :D

    ReplyDelete
  2. A ovo 24M? Trebalo bi da je to kolicina :)
    Super recenzija, izgleda odlicno, verujem da je super i ovako samostalna :)

    ReplyDelete