Pages

Saturday, September 24, 2016

Burra BB cream



U svakodnevnim prilikama ne koristim puder već neko vreme. Tačnije, od kako su se pojavile CC kreme, ja sam prešla na njih, a puder koristim samo u bitnijim prilikama. Sa BB kremama nisam imala baš tako lepa iskustva. Nisam ih puno ni probala, ali par njih je bilo dovoljno da odustanem. Međutim, kada se pojavila Burra BB krema počela sam da čitam hvalospeve na blogovima i odlučila sam da je isprobam. Kupljena je u Srbotrade apoteci za oko 800 dinara. Jesam li nakon nje promenila mišljenje o BB kremama, pročitajte u nastavku posta...




Najvažnije je da ne očekujete neko posebno prekrivanje nedostataka od toniranih krema. Pre svega su namenjene onima koji imaju kožu bez nepravilnosti, bar onih većih. Jedina tonirana krema koja ima ozbiljnu pokrivnu moć je Bourjois CC krema, ali ja nju gotovo poistovećujem sa puderom. Ova kremica dolazi u prilično malom pakovanju od 20 ml. Ono što je jako neobično jeste njena boja, koja je potpuno bela sa sitnim bež tačkicama, koje vidite samo ako se zagledate. No, nemojte da vas to obeshrabri. Iako deluje na prvi pogled kao da je u pitanju najobičnija krema za lice, ona je dosta više od toga. U dodiru sa kožom, menja boju i polako se stapa sa vašim tenom. Nanosila sam je isključivo prstima jer nisam sigurna kako bi se nijansa menjala kada bih upotrebila četkicu. Nije potrebna velika količina da biste prekrili celo lice. Moja je u nijansi "medium" i savršeno mi odgovara, mada ako ste baš, baš bledi kupite najsvetliju nijansu.


Na slici iznad možete videti na koji način menja boju, stapajući se vašom kožom.
Sasvim sam zadovoljna i pokrivnom moći, iako sam bila bez ikakvih očekivanja. Od svih BB krema koje sam do sada probala, jedino ova prolazi test i mogu da je preporučim drugima. Ja uvek imam nekoliko koje koristim u svakom trenutku, pa mi dugo traje, ali ukoliko koristite samo nju svaki dan, nisam sigurna da će vam potrajati jer je pakovanje duplo manje od standarnih. No, mislim da vredi jer se meni pokazala kao odlična.


Sastav možete videti iznad.
Iako lice ne ostaje masno nakon nje, ja ga po navici setujem puderom u kamenu (trenutno koristim theBalm Sexy Mama) jer uvek preko idu praškasti proizvodi (bronzer, rumenilo, hajlajter). Mislim da je idealna opcija za normalnu i mešovitu kožu, dok će suvoj trebati nešto jača krema. Ukoliko pak, ispod nanesete običnu kremu onda prolazi i kao opcija za suvokožce. Ja sam je nanosila nakon seruma i veoma sam zadovoljna kako moja koža izgleda sa njom. Topla preporuka!

Koja je vaša omiljena BB krema?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment