Pages

Sunday, September 25, 2016

Pampers Premium Care



Ono što je nabitnije u nezi bebe, jeste da pronađete odgovarajuće pelene! Bitno je da ne izazivaju ojed, da budu udobne bebi, a i vama lake za korišćenje. Mi smo prvih nedelju- dve koristili druge pelene, ali smo prešli na ove zbog dostupnosti- možemo ih kupiti svuda u svakom trenutku. Dobili smo dva komada na izlasku iz porodilišta (reklamni uzorak), pa sam rešila da ih probam. Već prilikom prvog korišćenja ostala sam oduševljena, pa smo odlučili da će Pampers Premium Care definitivno biti pelene koje nastavljamo da kupujemo. Cena ovih većih pakovanja je oko 1800 dinara, a mi trenutno koristimo broj 3 (za bebe od 5 do 9 kg) i u njemu se nalazi 60 pelena, što nam traje 10 dana.




Ono što sam prvo primetila jeste da su pelene neverovatno meke. Delovalo mi je da su toliko nežne, da će propuštati. No, to mi se svidelo, jer sam znala da sigurno nema sintetičkih materijala i da su u potpunosti od pamuka. U početku nisam ni čitala šta sve piše na poleđini, pa nisam ni registrovala ovu žutu liniju koju možete videti na slici iznad. U pitanju je indikator pa jednostavno možete saznati da li je pelena za menjanje ili ne a da ne mučite ni sebe ni bebu bespotrebnim presvlačenjem. Kada je pelena puna, žuta linija poplavi. To mi sada ne deluje toliko bitno, ali na početku dok smo se borili sa ojedom iz porodilišta, jako je bilo bitno da je presvučemo čim je pelena mokra, pa je indikator baš značio. 


Dobijali smo i druge pelene u baby programima (Lilly i DM) ali se meni nijedne nisu svidele kao ove. Nisam imala želju ni da probam uzorke koje su nam davali, jer prosto znam da ništa mekše od ovoga ne mogu da nađem. Takođe, u DM baby bonus programu se dobije desetak kupona za 300 dinara popusta na sve Pampers pelene, tako da sam ih uvek do sada plaćala 1500 din, pošto su ili negde na akciji ili iskoristim taj kupon.

Koje su se pelene pokazale kao najbolje za vašu bebu?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Pampers je Pampers, sve ostalo su kopije. Ne zovu se valjda sve jednokratne pelene imenom Pampers? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam doduse kakve su obicne, ali ove Premium Care su odlicne :)

      Delete