Pages

Wednesday, September 14, 2016

CAUDALIE: the story



Caudalie [kodali] - merna jedinica koja određuje dužinu trajanja ukusa vina.
Svaki sekund trajanja ukusa na nepcima je jedan kodali.
Što je vino finije i kvalitetnije ima više kodali jedinica.

Danas vam donosim jedan malo drugačiji post. Nije u pitanju ni ulov, ni recenzija, već predstavljanje brenda sa kojim sam započela saradnju. Odlučila sam se za to, jer je mene Cauldalie privukao još pre nego što sam mogla da sanjam da će me kontaktirati, a i jer ne želim da preopterećujem buduće postove sa recenzijama nekim opštim informacijama. Tako da je ovo idealna prilika da vi, a i ja, saznamo nešto više o ovom božanstvenom francuskom brendu kozmetike.




Caudalie je kompanija koju je 1995. godine osnovala Matilda Tomas sa svojim suprugom.
"Stvorila sam Caudalie zato što sam uverena u efikasnost ovih proizvoda, prirodnost svih aktivnih sastojaka i glamurozni osećaj koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim."
U njihovim laboratorijama u Francuskoj radi tim uglednih istraživača pod rukovodstvom profesora farmakologije Vercauterna, koji je 1993. godine došao do fantastičnog otkrića antioksidativnog svojstva vinove loze i polifenola iz grožđa.
"Vinova loza je neiscrpno prirodno bogatstvo i moj izvor inspiracije."

Grožđani polifenoli su najmoćniji antioksidanti u celom svetu. Bore se protiv slobodnih radikala (UV zračenja, zagađenja, stresa itd.) koji su u 80% slučajeva odgovorni za starenje kože.
Rasveratrol iz stabljike vinove loze stimuliše kolagen i proizvodnju elastina, zaustavlja glikozilaciju (reakcija odgovorna za duboke bore) i zateže kožu.
Viniferin iz soka stabljike vinove loze je 62 puta delotvorniji od C vitamina i uspešno deluje na sve vrste fleka. 
Organska grožđana voda je bogata oligo elementima,vitaminima i hidratnim polisaharidima.
Grožđano ulje je neprocenjivo blago iz vinove loze koje sadrži visoku koncentraciju omega 6 kiselina i vitamina E, koji mu daju hranljiva i regenerativna svojstva.
Vinolevure je hidrirajući sastojak iz vinskog kvasca koji pojačava imunološku odbranu kože.

  
Ima dosta linija proizvoda, pa svako može pronaći nešto za sebe...
Premier Cru- neprevaziđeni anti-aging; Rasveratrol [lift]- prirodni lifting efekat; Vinoperfect- proizvodi za blistavu kožu, protiv tamnih fleka; Polyphenol [C15]- antioksidativna nega protiv bora; Vinosource- uči kožu da ostane hidrirana; Teint Divin- linija za božanstveno ulepšavanje tena; Divine Body- božanstvena linija za negu tela; Vinotherapie Spa- proizvodi za preoblikovanje tela; proizvodi za čišćenje kože (mleko, tonik, pena, maske i pilinzi), za hidrataciju (losioni i kreme) i osvežavajuće mirisne vode.

Iako je odluka bila veoma teška, ja sam odabrala dva proizvoda za negu lica, po savetu njihove stručne saradnice- iz linije Vinosource. U pitanju su hidrantni sorbet i S.O.S. hidrantni serum. Već sinoć sam odlučila da ostavim po strani sve što sam do sada koristila i odmah počnem sa ova dva proizvoda jer je želja da ih isprobam ogromna. Recenzije očekujte početkom novembra, pošto proizvodima za lice dajem mesec i po dana da se pokažu na delu.

Da li ste probali neki Caudalie proizvod i šta preporučujete?
Pozdrav :)



2 comments:

  1. Bas me zanima SOS hidrantni serum, tako da cekam tu recenziju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinoc i jutros sam ga koristila ali necu nista da otkrivam za sad :)

      Delete