Pages

Monday, September 19, 2016

Empties #29



Kako se nakupilo dosta praznih bočica, red je došao opet na "Empties" post. Ponovo su tu proizvodi koji su već dobili svoje recenzije, kao i oni koji iz nekog razloga nisu. Ovo će biti osvrt na ono što sam u prethodnom periodu koristila, sa mini recenzijama. Ako vas zanimaju moji utisci, nastavite da čitate!




Auromere pastu za zube sam naručila sa iHerb-a u okviru "Trials" sekcije pa je plaćena samo 1.15 $. U pitanju je prirodna pasta, a kako sam ja navikla na takve, bila mi je odlična. Super peni (ne kao klasične) i dobar posao radi. Mojoj mami je bila previše čudna npr. pa se žalila da ima utisak kao da peskom pere zube, kada je bila kod nas u poseti.

Out of Africa mini ši puter je već bio u favoritima leta (prvi deo) i nažalost je potrošen. Da sam znala da je ovoliko dobar, sigurno bih uzela veće pakovanje. I on je kupljen na iHerb-u i dosta mi je pomogao kod postojećih strija na bokovima. Toliko su izbledele da sam poslednjih dana jedva nalazila mesto koje treba da mažem.

Free Limix ampula za oštećenu kosu je, rekla bih, slična Alfaparfovoj, s tim što se ova ne ispira, a meni je svaki minut bitan pa joj dajem prednost. Raščešljala sam kosu bez ikakvog sredstva lagano, tako da je i taj zadatak uspešno ispunila. Cena od 80 dinara je dodatni plus. Imam još par komada i rado ću ih kupovati kad se setim jer je utisak generalno dobar. Naravno, ne možete očekivati da jedna ampula oporavi kosu.

Olea skidač laka je kupljen po hitnom postupku. Znate ono kad počnete da sređujete nokte i shvatite da acetona nema dovoljno pa muž kupi bilo šta u prodavnici. Ne dopada mi se, jer je miris prejak i isušuje zanoktice. Nekako ga potroših do kraja!

Babylove krema za negu bradavica kod dojilja je proizvod koji redovno trošim. Odlična je i preporučujem je. Meni traje pakovanje mesec dana i posebno je volim što ne mora da se ispira pre podoja. Već sam načela novo pakovanje.

Balea ampule za zonu oko očiju su proizvod o kom sam planirala zasebnu recenziju. Čak sam i slike napravila pre nego što sam počela sam upotrebom. Međutim, kako one ne rade apsolutno ništa, biće spomenute samo u ovom postu. Nisu totalni promašaj, lepo zaglade kožu, ali nikakav konkretan efekat nisam primetila. Nisu bile skupe pa se ne kajem što sam ih probala.

Balea gel za brijanje je takođe proizvod kom sam verna. Nakon godina i godina kupovine samo onog od kokosa prešla sam na druge. Ovaj je bio limitirano izdanje od mandarine i vanile i mirisao je prelepo. Više se osećala vanila, što mi je posebno "leglo". Kvalitet proizvoda je odličan kao i uvek do sad! Konačno sam naučila da je dovoljno jako malo po upotrebi pa mi sada doooosta duže traju. 

Alverde gel za tuširanje od nane i limete je bio prava letnja osvežavajuća poslastica. Kupatilo je mirisalo na mohito nakon tuširanja. Peni kao i svaki drugi (ne- prirodni) gel i mislim da je odličan za leto. Ja se sada ne mažem nakon svakog kupanja i mogu da potvrdim da ne isušuje kožu. Probaću još neke sigurno!


O proizvodima sa ove slike sam već pisala recenzije, pa su danas tu konačni utisci...
Klikom na naziv proizvoda možete pročitati stare recenzije.

Nikel odstranjivač šminke sa očiju je bio jako loš proizvod. Nisam mu našla drugu namenu i zato skoro puna bočica ide u smeće. Mrzim i izbegavam to da radim, ali u ovom slučaju nema drugog rešenja. Da sam dala 1900 dinara za njega, koliko košta, bila bih jako iznervirana, ali posto je bio u okviru Purity Boxa (kom je cena 1900 din) nije strašno jer su ostali proizvodi bili dobri.

Angel Therapy serum za kosu sam brzinski potrošila jer sam odlučila da ga nanosim i na suvu kosu. Jedva čekam da pri sledećem pranju otvorim Matrix ulje, pa nisam mogla više da čekam. Ovo je bio solidan proizvod, ali mislim da su Amika ili Macadamia ulja bolja opcija samo jer duže traju, a cena je skoro ista.

Avon Planet Spa piling za lice je bio odličan, kao i maska iz ove linije sa mineralima mrtvog mora. Obavezno probajte ako do sad niste! Srednje je jačine, pa bi većini odgovarao.

La Roche- Posay BB krema je proizvod koji definitivno ne vredi onoliko koliko košta. Ja njihovu micelarnu obožavam, kremu Hydreane Legere takođe, ali ova BB krema mi se nije dopala. Nema nikakvu pokrivnu moć i lice mi čudno sija nakon što je stavim. Nije do kraja potrošena, ali ide u smeće zbog roka trajanja. Drago mi je što nisam uložila novac, već je dobila na testiranje. 

Nuxe suvo ulje je proizvod koji obožavam i kom ću se uvek vraćati. Planiram da kupim i parfem čim potrošim neki od načetih!

Vichy mleko za čišćenje lica takođe nije potrošeno, ali zbog roka trajanja se rastajemo. Nemam naviku da koristim mleka od kako šminku uklanjam micelarnom vodom. Ponekad zimi uzmem mleko, jer mi je koža za nijansu suvlja, ali to nije bilo dovoljno da ovaj proizvod potrošim u roku do 12 meseci od otvaranja. Mleko je odlično, pa mi je žao, ali šta da se radi. Bar mi je za nauk da ih više ne kupujem (bar ne ova skuplja).

Insight šampon protiv opadanja kose je bio uslikan i za prethodni "Empties" post ali sam ga izostavila, pa je red da se to popravi. Bio je odličan, mada mi se činilo da dok se češljam na četki ostane više dlaka nego ranije. Ponavljam, nakon porođaja to nije ništa čudno. Trenutno koristim drugi, koji nije za opadanje, jer smatram da više nema potrebe za tim.

Da li ste probale neki od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

6 comments:

  1. Ovaj mini si puter,da li deluje samo na 'sveze' strije ili i one starije? Koliko je kostao?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je pomogao sa strijama koje imam oko godinu dana, jos od pre trudnoce :)
      Veca pakovanje se vise isplate, a evo malog: http://www.iherb.com/Out-of-Africa-Pure-Shea-Butter-with-Vitamin-E-For-Extreme-Hydration-Vanilla-0-5-oz-14-2-g/57580

      Delete
  2. Avon piling upravo koristim i savrsen je zaista. :)

    ReplyDelete
  3. Divne mackalice 😍 Iskreno malo sam se iznenadila za nikelovo ulje 😕 ja sam ga bas merkala da kupim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je uzasno bilo, a procitala sam jos nekoliko recenzija u kojima se devojke zale na iste stvari... :/

      Delete