Pages

Monday, September 12, 2016

L'occitane comforting cream



Danas vam pišem o kremi za lice koju koristim poslednjih mesec dana. Možda se sećate da sam je spominjala na fejsbuk stranici u okviru mini favorita kada sam bila u 9. mesecu trudnoće, pa sam pauzirala sa blogom. Prvo sam dobila mini pakovanje na poklon prilikom jedne kupovine i potpuno se oduševila, tako da je bilo jasno da moram nabaviti i full size. Kada sam videla da se dobija pretplatom na Elle (koja mi je taman bila istekla) znala sam da je to, to. Redovna cena je oko 3600 dinara.




Dolazi u staklenoj ambalaži i u pakovanju dobijete 50 ml proizvoda (imajte na umu da mnoge kreme dolaze u pakovanjima od 30 ili 40ml). U pitanju je lagana verzija kreme za ši puterom, namenjena za normalnu i mešovitu kožu, kakva je moja u najvećem delu godine. Ova krema se zaista razlikuje od svih koje sam do sada isprobala za svoj tip kože. Većina ih je vodenasta, skoro gelasta, jer uvek bogatije, mansije kreme koriste oni sa suvom kožom. Ova je daleko od blage, a opet nije nimalo masna. Iako deluje kao jača, veoma se brzo upije, a pri tome vidim da je ši puter zaista tu i da deluje. Dovoljna je veoma mala količina pa moja kremica izgleda kao da je načeta pre par dana. Zato mislim da se i te kako isplati, bez obzira na malo višu cenu. 

Koristim je i ujutru i uveče jer mi jako prija pa nije bilo potrebe da kupujem noćnu kremu. Mislim da bi mi i tokom zime odgovarala iako mi je tada koža suvlja nego sad. Lice bude izuzetno nežno, a to posebno dođe do izražaja kada je koristim kao noćnu jer ujutru najbolje primetim njen uticaj na moju kožu. Slobodno mogu da kažem da je ovo najbolja krema za lice koju sam do sada koristila. Miriše isto kao krema za ruke iz linije sa ši puterom, a navodim nju kao primer jer je dosta vas već probalo bar mini verziju. Intenzitet mirisa je malo blaži, pošto je ipak krema za lice u pitanju!


Sastav možete videti na slici iznad.
Ovo je definitivno krema kojoj ću se u budućnosti vraćati iako uvek volim da isprobavam nove. Veoma mi je drago što sam imala priliku da probam mini pakovanje, jer mislim da se u drugom slučaju ne bih odlučila na kupovinu i propustila bih nešto predivno za moju kožu!

Koja je najbolja krema za lice koju ste vi probale?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment