Pages

Monday, September 5, 2016

Empties #28



Ponovo je tu post sa praznim bočicama jer ih je, kao što sam u prethodnom rekla, bilo i previše. Ovog puta tu su proizvodi koji nisu dobili zasebne recenzije, ali su neki od njih spominjani na blogu bilo kroz favorite ili stare "Empties" postove. No, gomila je velika, pa da počnemo sa mini recenzijama...




Balea gel za tuširanje od limete i nane je načet jaaako davno, ali pošto sam ga koristila u bolnici prilikom poslednjeg ležanja, miris me je asocirao na te dane pa nisam mogla da ga koristim neko vreme. Klasičan Balea gel, odgovarao mi je, a miris je pravi letnji, svež, razbuđujući. Celo kupatilo miriše na mohito nakon korišćenja.

Avon Planet Spa penu sam morala da kupim jer nisam nikada ranije koristila pene za kupanje, samo za umivanje. Ova je sa mirisom moringe koji mi nije najdraži i volela bih da počnu da ih prave i u drugim verzijama. Još jedna stvar koja mi se nije svidela je cena od oko 400 dinara čini mi se, jer se veoma brzo troši. Što se tiče samog kvaliteta proizvoda, zadovoljna sam. Odlično opere kožu bez isušivanja.

Babylove kremu za bradavice sam ponovo kupila i trenutno je koristim i jasno je da sam zadovoljna čim sam ponovila kupovinu. Mislim da za taj novac mame koje doje ne mogu naći bolju kremu. 

Tropical Fruits šećerni piling sa mirisom jagode i papaje sam spominjala u letnjim favoritima i ako što rekoh jedino zbog čega se kajem je što ne kupih više komada. Pretpostavljam da ih ima u Grčkoj iako sam ja ovaj kupila na Kipru prošlog leta. Ovo je najsavršeniji piling za telo koji sam probala do sad!


Konačno je potrošena i Desert Essence prskalica za kosu sa iHerb-a. U pitanju je sprej za zaštitu od toplote i naelektrisanja. Miriše na kokos, ali jako blago jer mu je miris nekako prirodan. Veeeeoma dugo mi je trajao jer sam koristila i druge proizvode sa istom namenom, a sada testiram Matrix sprej o kom ću vam sigurno pisati.

Amika ulje sam više puta hvalila jer radi isti posao kao Macadamia a jeftinije je i lepše miriše. Ako tražite kvalitetno ulje za kosu, ovo toplo preporučujem!


Bioten krema za ruke od badema i jogurta je kupljena jako davno i miris se malo promenio, pa sam sigurna da joj je rok istekao. Dosta je lagana, dobra za leto. Ipak mi je njihova najdraža krema ona sa makadamijom, koja je u grupi masnijih.

Fitogal skidač laka sa noktiju je bio zadovoljavajuć jer mi nije isušivao zanoktice ali se dosta brzo potrošio. Iako ovakavo pakovanje na stisak deluje praktično, meni se nije pokazalo kao takvo jer je često prskalo preko tufera a nije zgodno ni kada treba da natopite štapić za uši i sredite kožu oko noktiju ako je lak prešao. Vratila sam se klasičnim pakovanjima!

Avon sprej za brzo sušenje laka je proizvod koji obožavam i uvek moram da imam. Njemu najviše verujem, jer se svi brzosušeći lakovi uglavnom pokažu kao loši (sem Seche Vite).

Da li ste probale nešto od ovoga?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment