Pages

Friday, September 2, 2016

Glamglow Thirstymud



Konačno dođe red i na ovaj post! Verovatno ste sve već čule za čuvene Glamglow maske, koje su najpopularnije u svetu. Ja sam o jednoj već pisala (Supermud), a danas je došao red na onu koja je bila najveća želja. Kao što znate, ja sam svoje ugrabila na lepom sniženju za 33 funte i u promo pakovanju pa sam pored full size plave maske dobila još par proizvoda. Danas ću spomenuti sve što je bilo u kutiji sem maske o kojoj sam već pisala. Kod nas im je cena oko 7000 dinara i mogu se kupiti u Sephori.




Kutija u kojoj dolaze proizvodi je zaista nešto što se čuva! Tu je i čuveni natpis: "Hello sexy". Zaista odaje dašak luksuza! Maska dolazi u jako kvalitetnom metalnom pakovanju od 50 ml sa zaštitnom folijom na vrhu. Dobila sam i čistač lica i dvostranu četkicu za nanošenje maske. Naravno, da će većina vas pomisliti kako je ludost davati toliki novac za masku za lice, i to samo 50 ml. I ja sam to svojevremeno mislila, ali sam odlučila da poverujem blogerkama koje su pisale da ta količina zaista dugo traje. I to je istina! Ja sam počela da je koristim nakon porođaja, jer sam znala da će mi usled manjka sna faliti hidrtacije. Bila sam u pravu! Videćete na slici ispod koliko sam potrošila za 3 meseca korišćenja a čućete i koliko i kada sam je koristila.


Znači, u pitanju je maska za hidrataciju lica koja je poput kreme i tako se i koristi. Iako proizvođač navodi da ne mora da se drži tokom cele noći, najbolji efekti se postižu baš tako. Moja noć ne traje koliko drugima zbog bebe, ali držim je recimo 5h svaki put, do prvog buđenja. Najčešće sam je koristila dva puta nedeljno, ali i po nekoliko dana za redom kada vidim da mi koža pati. Prvi put sam je koristila 5 noći uzastopno jer mi je koža bila jako umorna. Odmah nakon prvog korišćenja videla sam ujutru da joj se povratila prirodna vlažnost i sjaj. Lice mi je delovalo življe iako sam se tada budila na 2,5h tokom cele noći (uh, kad se setim haha). Miriše fantastično- na karamele! Da su me pitali kakav miris da bude, ne bih izabrala bolje! Kada se nakon ove maske nanese krema za lice, ona prosto klizi po koži, a nije strašno ni ako zaboravite da nanesete kremu jer je lice nahranjeno taman koliko treba. Po mom mišljenju, ako se odmah ujutru šminkate možda je i bolje da izostavite kremu, čak i prajmer. Ovo jeste najbolja maska koju sam u životu probala!



Pored male Supermud maske, u mini pakovanju sam dobila i čistač lica kao i četkicu. U pitanju je "mud to foam" čistač koji se nanese na suvo lice (poput maske) i ona se u dodiru sa vodom pretvara u penu i treba da deluje kao bilo koja umivalica. Međutim, nisam sasvim zadovoljna! Da li ja koristim premalu količinu ili je nešto drugo u pitanju ne znam, ali on se ne pretvori u penu. On jeste blag i ne očekujem da ne znam koliko zapeni, ali se to skoro pa uopšte i ne desi. Korisim tri pumpice po korišćenju i to očigledno nije dovoljno. Miriše isto kao maska što mu je plus i mislim da bio bio super za suvu kožu, jer nije agresivan. Ali, definitivno ne vredi da kupujete full size! Četkicu nisam probala jer sam navikla da nanosim maske pristima, a jako je slatka pa je čuvam.

Da li ste vi probale neku Glamglow masku i imate li posebnu želju za nekom?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Trenutno koristim Planet Spa treasures of the desert masku i bas sam zadovoljna njom. Ovu nisam probala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su Freeman crvena i Estar E mask bile super za hidrataciju ali je ova zaista druga klasa :)

      Delete