Pages

Saturday, July 20, 2019

Natura Siberica baby bath gel



Jako dugo nisam pisala o nekom proizvodu za bebe. Glavni razlog tome je što i za njega uglavnom koristim stvarčice koje sam ranije kupovala za starije dete, a te recenzije već imate na blogu. No, s vremena na vreme, naletim na nešto novo što mi deluje zanimljivo pa kupim da probamo. To je bio slučaj i sa ovim gelom za kupanje beba, kog ulovih na sniženju, a još uvek je na akciji pa ga i vi možete nabaviti za 600 dinara. 
Koliko mi se dopao, saznajte ispod...




Dolazi u pakovanju od 250 ml sa pumpicom, što je uvek poželjno, posebno kad su proizvodi za decu u pitanju, jer vam ne treba velika količina po upotrebi. Ova pumpica odlično dozira proizvod i tri su mi dovoljne da mu fino operem celo telo. Sadrži organske ekstrakte lipe (omekšava i štiti od isušenja) i kantariona (antiinflamatorno i umirujuće dejstvo). Ima 98,5% sastojaka prirodnog porekla, a 10,1% organskih sastojaka. Kao i druge prirodne kupke, ne peni puno, ali sasvim dovoljno da lepo opere kožu. Miris gotovo i da nema, već samo u tragovima osećam lipu. Izuzetno je nežan prema koži i nije mu izazvao nikakve iritacije. Leti mu ne mažem telo nakon kupanja često (možda jednom u desetak dana), ali bez obzira na to, koža nije nimalo suva. Ako želite nešto blago i dobrog sastava za svoju bebu, obratite pažnju na ovaj proizvod, posebno sad dok mu je cena izuzetno povoljna (mada, ja bih ga platila i po punoj ceni, sad kad sam se uverila koliko je divan gel u pitanju).

Koristite li prirodnu kozmetiku za svoju bebu?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment