Pages

Tuesday, July 16, 2019

Lierac dioptigel



Danas vam pišem o gelu za područje oko očiju koji koristim skoro dva meseca. Kao što rekoh, u pitanju je gel, tako da ga nanosim samo ujutru, dok za veče biram nešto jače, hranljivije kreme. Ja sam svoj primerak kupila po poprilično sniženoj ceni u Budi lepa outlet-u, a redovna cena mu je oko 2500 dinara za 10 ml, koliko dolazi u pakovanju. 
Kako mi se pokazao i da li smatram da vredi, saznajte u nastavku...




Dakle, u pitanju je nemasni gel bez mirisa koji smanjuje otečenost ispod očiju, a povećava elastičnost i tonus kože. Kao rezultat koža treba da je glatka, zategnuta i manje otečena. Odmah ću reći da moj problem sa podočnjacima traje oduvek. Imala sam ih i kao dete. Ali, u poslednje tri godine, od kad sam i sama dobila decu, oni su izraženiji nego ikad, zbog manjka sna. Baš iz tog razloga želela sam da pokušam da se rešim osećaja nadutosti zone oko oka ujutru, iako preferiram klasične anti- age kreme za tu zonu. No, kao što rekoh, smatrala sam da će ovaj gel biti idealan za jutro. Da, on fino hladi i brzo se upije, ali sem toga ne primećujem da išta drugo radi. Blag je i nije mi izazvao nikakvu iritaciju. Ako gledam učinak na nadutost i podočnjake, morala bih reći da ga i nema. Iskreno, sem sa Clinique okoloočnom kremom, ni kod jedne druge nisam primetila takve efekte, pa ni sada. Iz tog razloga, mislim da ću se držati krema za negu i ublažavanje bora i pomiriti se sa činjenicom da mojim podočnjacima nema puno pomoći. Svakako, za leto preferiram gel kreme koje hlade ujutru, jer je bar osećaj prijatan kada su oči nadute od nespavanja. 

Postoji li neka krema koja je vama pomogla sa podočnjacima?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment