Pages

Wednesday, July 31, 2019

Eucerin Hyaluron- filler Vitamin C booster



Prethodni Eucernov serum je bez konkurencije završio u godišnjim favoritima, tako da me je ovaj jaaako interesovao. Odličan je za letnji period godine, kada je vitamin C neophodan koži. Ovaj serum sadrži čak 10% čist vitamin C, a uz to i hijaluronsku kiselinu. U pakovanju dobijete tri ampule od po 8 ml, a cena mu je oko 4000 dinara. Ja sam dve već potrošila i trenutno koristim treću, ali prošlo je sasvim dovoljno vremena da bih vam mogla napisati ovu recenziju. 




Samo pakovanje je jako inovativno. Vitamin C u prahu se nalazi na dnu bočice i taj deo je zaštićen folijom koju sami uklonite. Potom, pritiskom na "dugme" ga oslobađate i mućkanjem se izmeša sa hijaluronskom kiselinom. Na taj način on ima svoje puno dejstvo tokom 21 dan, a onda pređete na narednu bočicu. Ovaj serum je predviđen za sve tipove kože. Ima ulogu da ojača kožu i popuni bore. Vitamin C je snažan antioksidans, koji stimuliše proizvodnju kolagena u ćelijama kože. Hijaluronska kiselina prodire u epidermis gde bore nastaju, dok likokalkon A poboljšava antioksidativnu odbranu kože. Serum se može koristiti i ujutru i uveče pre redovne nege ili pomešan sa njom. Može se javiti blag osećaj peckanja, mada ga ja nisam imala. Askorbinska kiselina može povećati osetljivost kože na sunce, pa je najbolje nanositi ga uveče i/ili u kombinaciji sa kremom koja ima zaštitni faktor. 


Mene je ovaj serum oduševio već pri prvom korišćenju i to ushićanjenje ne jenjava još uvek. Koristim ga redovno od kad sam ga dobila, na razne načine. Prva bočica mi je bila predviđena samo za jutro i to mi je neverovatno prijalo. Nakon njega nanosila sam Aquaporin kremu sa spf 25 (o kojoj vam pišem za koji dan) i zaista sam bila oduševljena izgledom svoje kože već nakon nekoliko dana. Eto, toliko mi se dopao da sam odlučila da drugu bočicu koristim i ujutru i uveče. Naravno, ona je brže potrošena, ali mu drugu manu nisam našla. Uveče sam, nakon njega, nanosila Caudalie noćno ulje. Bila sam prezadovoljna kako sarađuju i koliko mi je koža ujutru blistava. Treću bočicu sam, pak, odlučila da prištedim, što uvek radim kad mi se nešto izuzetno dopadne, pa ga koristim samo kao deo večernje nege. Koža mi je preporođena od kad koristim ovaj serum. Zaista se ne sećam da mi je nešto skoro ovoliko prijalo. Iako sam mislila da im je noćni serum (i enzimski piling) najbolji proizvod ikada, ovaj serum mu se pridružio na pobedničkom postolju. Koža lica mi je glatka, blistava i bez ijedne nepravilnosti već dva meseca. Mislim da vredi svaki dinar i da treba obavezno da ga probate (plus, ako ga kupite tokom promocija, uvek možete dobiti još neki Eucerin proizvod na poklon). 

Koji serum vi volite ovog leta?
Pozdrav :)  

1 comment:

  1. Meni Eucerin baš odgovara, savršena nega za moju suvu kožu. U poslednje vreme nažalost ne koristim, ali je savršena nega, a krema bi mi baš trebala.

    ReplyDelete