Pages

Monday, July 29, 2019

Revolution Pro Nath shadow palette



O ovoj paleti se jako dugo spremam da vam pišem, jer iskrena da budem, od kako sam je kupila, ne koristim ni jednu drugu. Ovu limitiranu paletu Revolution je napravio u saradnji sa blogerkom Nath Siwiec. Može se kupiti u Alexandar cosmetics radnjama i cena joj iznosi oko 1400 dinara. Iako na prvi pogled, nijanse senki deluju neobično, ovo je jedna jako korisna paleta, bilo da volite da eksperimentišete sa bojama ili ne. 
Zbog čega mi je postala omiljena, saznajte u nastavku...




Dolazi u prelepoj, kartonskoj ambalazi, koja se zatvara na magnet. Ja sam neko ko pada na lepa pakovanja, a ovo je baš takvo. U njemu se nalazi 15 senki od kojih svaka teži 1,1 g. Tu je devet mat, četiri šimeraste i jedna satenska senka. Preovlađuju topli tonovi, ali nisu jedini. Jedina senka, kojoj ja ne nalazim primenu je središna, ljubičasta, jer zbog plavih očiju, mislim da mi ne bi lepo stajala. Sve ostale su mi podjednako lepe i sve ih koristim. Zbog spuštenih kapaka, preferiram mat senke, dok sjajne stavim samo na sredinu pokretnog dela kapka i u sam ugao oka. Senki ima sasvim dovoljno da svaki put mogu da napravim drugačiju kombinaciju. 

Klik na sliku za blizi prikaz svočeva

Ako imate Revolution palete, znate da im je kvalitet jača strana, posebno ako uzmemo u obzir cenu. I ovog puta je tako. Svi svočevi su napravljeni jednim potezom, bez baze.  Crna senka je kvalitetnija od senke koju imam u Too Faced paleti. Šimeraste su fantastično pigmentovane, za mene i previše ako ih nanosim četkicom naprskanom sa Mac fix+. Zato mi je najlakše da im utapkam prstom. Nisam primetila da se rasipaju, ali naravno da se mat senke pomalo truse u pakovanju. No, nakon nanošenja na kapak, nisam imala problema. Na oči ih uvek stavljam preko baze (Urban Decay). Ja sam se u ovu paletu zaljubila na prvo korišćenje i defintivno je postala favorit!

Da li se vama dopada koliko meni?
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment