Pages

Saturday, July 27, 2019

Mixology #9



Tri meseca vam nisam pisala ovaj tip posta, a znam da ih volite. Većinom sam testirala nove proizvode, pa nije bilo toliko toga o čemu bih mogla pisati. No, sada je nakupilo puno stvarčica o kojima želim da podelim utiske, pa je vreme da vam napišem pet mini recenzija proizvoda sa slike, jer ih koristim izvesno vreme. 
Koji mi se dopao, koji ne baš- saznajte u nastavku...




Bionsen dezodorans sam kupila slučajno jer sam bila u potrazi za nekim novim koji bih probala, a da je bez soli aluminijuma. Privuklo me je i to što piše da je za osetljivu kožu i nisam okrenula da pročitam sastav jer ga zbog prisustva alkohola sigurno ne bih kupila. Čini mi se da ima još jedna verzija, koja (verovatno) ne sadrži alkohol. Ali, ja završih sa ovim, svojom greškom. Miriše puderasto, što je u redu, iako ja leti više volim osvežavajuće note. Peče kada se nanese na sveže obrijanu kožu, tako da ga ne koristim često, več samo za neka među- tuširanja, da me ne bi peckao. Štiti sasvim solidno, ali bih volela da sam obratila pažnju i kupila taj drugi.


Gliss regenerator sam kupila bez ikakvog prethodnog istraživanja, što je za mene retkost, i presudilo je što je u tom trenutku bio na akciji. Vrstu sam se takođe nasumično odabrala, ali ispostavilo se kao pun pogodak. Ne pridajem veliki značaj regeneratorima, jer radije ulažem u šampone i maske. Svakako volim da imam neki u kući, kad zatreba dodatni proizvod za lakše rasčešljavanje. Njihove balzame u spreju obožavam, a ispostavilo da su i ovi klasični odlični. Miriše nestvarno! Ali, zaista. I taj miris se zadrži u kosi dva dana, sigurno. Kosa bude meka, bez problema se rasčešlja, a to i jeste svrha ovog proizvoda, tako da od mene imate svaku preporuku!


L'occitane tonik od božura sam davno kupila, ali nikako da dođe na red. Konačno ga redovno koristim i mogu reći da mi se jako dopada. Na jačoj cenovnoj strani je (oko 2000 dinara) i mislim da za taj novac ima boljih. Na primer, baš njihov tonik iz Immortelle linije mi je bolji. Ali, ni ovaj nije za zanemariti. Zaista fino tonira i hidrira kožu i miriše prelepo. Nakon njega koža ostane blago, ali baš blago lepljiva, pa krema odlično legne preko. Koristim ga i ujutru i uveče i jako se sporo troši. Mislim da bi u kombinaciji sa serumom i kremom iz iste linije bio pun pogodak, pošto sam imala testere i koristila taj trio par dana i veoma su mi se dopali efekti.


Šta da kažem o Weleda uljima, a da već ne znate? Meni su ona nešto najsavršenije što možete pružiti svojoj koži! Probala sam nekoliko različitih vrsta i svaki put ostala oduševljena. Iako mi se neki drugi mirisi dopadaju možda više od nara, uživala sam svaki put kad bih ga nanela. Toliko lepo hrani kožu, da nije bilo potrebe da ga koristim češće od 2-3 puta nedeljno. Nar im je anti- age linija, pa tako i ovo ulje ima ulogu da regeneriše kožu i štiti je od prevremenog starenja. Ukoliko, pak, mislite da vam je ulje jako za ovo toplo vreme, možete kupiti losion iz iste linije, koji nisam probala, ali planiram u budućnosti.


Veliki sam fan Balea gelova i pena za brijanje, ali sam uvek prednost davala gelovima, koji se pretvaraju u penu. Ovog puta odabrala sam običnu penu, jer me predivna ambalaža privukla, priznajem. Međutim, dopala mi se više nego neke druge ranije, jer je pena gušća. Ono što me je nerviralo jeste što pena sklizne sa kože ako prsnete vodom, dok gel ne. Kod ove, kao što rekoh, nemam taj problem. Ima nežan miris smokve, koji se ne zadrži na koži i nije mi izazvala nikakve iritacije, iako mi je koža tela jako osetljiva. Naravno, uvek nakon brijanja naprskam aktivni kiseonik i namažem Balea gel kremu za osetljivu kožu (ovu).

Da li ste probale nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

1 comment:

  1. I ja volim Balet,nju sam od ovih proizvoda jedino i probala, mada mi sve ovo predivno deluje, kozmetiku volim da isprobavam pa sam oduševljena kad vidim nešto novo.

    ReplyDelete