Pages

Friday, July 19, 2019

Oriflame Optimals moisture quenching face mask



Iako, od kako su postale popularne takozvane "sheet" maske, upravo njih najčešće biram za hidrataciju, volim uvek da imam i jednu klasičnu. Ovo je upravo takva maska! Dolazi u pakovanju od 50 ml, a cena joj varira iz meseca u mesec. Ja sam je kupila na sniženju za oko 700 dinara, čini mi se. Koristim je jednom nedeljno već nekoliko meseci, pa je došao trenutak da podelim sa vama svoje utiske...




Ovo je hidrirajuća maska, namenjena svim tipovima kože. Gelaste je teksture i jako prija u ovim toplim danima. Pošto je pakovanje stakleno, možete je staviti u frizider 5-10 minuta pre korišćenja, kako bi vam pružila još više svežine. Bočica je jako kvalitetna i od debelog stakla, pa je meni preživela pad sa preko 2 m na pločice. Nije potrebna velika količina po korišćenju, dovoljno je da je nanesete u sloju malo debljem u odnosu na kremu, recimo. Možete je držati na licu koliko god dugo želite, a ja se trudim da to ne bude ispod 15 minuta. Miris joj je izuzetno prijatan, ali ne mogu da se setim na šta me tačno podseća. Pre ove koristila sam Sephora masku u istoj formi, ali moram da kažem da mi se ova više dopada. Prednost joj je što se brzo ohladi, a u odnosu na Sephora masku mnooogo lakše se ispere, a to mi je bitna stavka. Ne volim kada mi treba večnost da uklonim ostatke maske sa lica i kada ostane taj neki film na koži. Sa ovom maskom, to nije slučaj. Jako se lako ukloni i možete bez problema preći na sledeći korak nege. Posebno mi se njeni efekti dopadaju kada je koristim nakon pilinga, jer dodatno umiri kožu. Lice bude blistavo, nahranjeno i čini mi se da su efekti duži, a ne trenutni kao što je slučaj sa korejskim "sheet" maskama. Ovo je defintivno proizvod na koji treba da obratite pažnju kad naredni put budete listali Oriflame katalog! Mislim da će nakon sunčanja koži posebno prijati, tako da planiram da je nosim sa sobom na letovanje.

Koja maska za hidrataciju vama prija ovog leta?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment