Pages

Wednesday, July 24, 2019

Uriage tinted compact cream spf 30



Proizvod o kom vam danas pišem sam dobila na testiranje nedavno, ali ga od prvog dana aktivno koristim, pa zato recenzija stiže već danas. Leti se jako slabo i retko šminkam, pa me je ovaj proizvod veoma zaintrigirao kada je stigao. Ideja o toniranoj kompaktnoj kremi sa zaštitnim faktorom mi se i te kako svidela. Naravno, preporuka je da i ispod nje nanesete standardnu dnevnu kremu za visokim faktorom, jer toniranu nikad nećete naneti u količini koja je neophodna za adekvatnu zaštitu od sunca. U pakovanju dobijete 10 g, a redovna cena joj je oko 2000 dinara. 




Ovaj proizvod je nešto između dekorative i preparative, pa je i pakovanje baš takvo. Oblikom podseća na klasične kompaktne pudere, ali dizajn ambalaže ipak govori da je u pitanju nešto što kupujete u apoteci. Ne uspevam da pronađem nijansu na pakovanju, pa bih rekla da imaju jednu, univerzalnu. Sa time bih se mogla složiti, iako je nezahvlano preporučiti svakome istu nijansu. Ali, kako je ovo tonirana krema, ona se delimično prilagodi tenu i nema visoku pokrivnu moć da bi izgledala neprirodno, čak iako vam nijansa nije 100% pogođena. Pakovanje se otvara pritiskom na dugmence, tzv. "klik", pa ne morate brinuti da će se samo otvoriti u neseseru ili tašni. Po prvi put termalna voda ulazi u sastav tonirane kreme, čineći kožu glatkom, hidriranom i zaštićenom. 


Prvo bih da se izvinim što je sunđerčić zaprljan, ali nisam stigla da je slikam odmah po otvaranju, a rekoh da se aktivno družimo već neko vreme. Taj sunđerčić se nalazi odmah ispod poklopca, a potom se otvara i ogledalo, koje super dođe za popravke u toku dana. Iako nemam naviku da proizvode nanosim ovakvim aplikatorima, ovaj se pokazao odlično. Nijednom do sad nisam imala potrebu da potražim četkicu ili blender, jer mi sasvim lepo rasporedi proizvod po koži. Podton je neutralan, mada ponekad mi deluje kao da je pomalo "žućkast", što meni i odgovara. Pokrivna moć je slaba ka srednjoj. Ja, sem crvenila oko nosa, nemam nepravilnosti na licu i mislim da bi svima sa kožom sličnom mojoj, ogovarala. Svaki put sam je setovala puderom u kamenu, jer po ovim vrućinama, ne volim osećaj dodatno "mokre" kože.


Dopada mi se što je ne osećam na licu, a leti mi skoro sve smeta. Nijansa mi odgovara trenutno, iako sam prilično bleda, a mislim da ću moći da je koristim i kada dobijem malo boje. Poseban plus je što mi treba jako malo vremena da je ravnomerno nanesem, pa me ne mrzi da je koristim čak i kad sam u žurbi. Ako vam podočnjaci nisu previše izraženi, biće vam dovoljna ova krema (ja ipak moram da posegnem za korektorom). Ne masti mi kožu dodatno i ima finu trajnost za jednu toniranu kremu. Definitivno, ne planiram da koristim ništa drugo za ten celog leta. Ako volite lagane kreme, koje štite od sunca, a i popravljaju sitne nepravilnosti na koži, obratite pažnju na ovaj proizvod!

Koristite li pudere leti ili birate nešto laganije?
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment