Pages

Wednesday, July 3, 2019

Caudalie Vine[Activ] overnight detox oil



Ukoliko bih morala da izdvojim tri omiljena brenda, Caudalie bi definitivno bio jedan od njih. Apsolutno sve što sam probala (a bilo je dosta toga), oduševilo me je. Ova kolekcija nam je predstavljena pre više od dve godine i tada sam na testiranje dobila serum (klik) i kremu (klik). Oba proizvoda su mi savršeno odgovarala, a serum ostaje najbolji koji sam ikada probala. No, kako su skoro svuda sniženi Caudalie proizvodi, shvatila sam da je pravi trenutak da konačno kupim i noćno ulje za detoksifikaciju kože. Još uvek mu je cena u Liliju više nego pristupačna i iznosi oko 2500 dinara. Slede moji utisci nakon preko dva meseca korišćenja...





Proizvođač tvrdi da 6 kapi ovog ulja svake noći omogućava premorenoj koži da se odmori. Tokom noći pomaže da se efikasno neutrališu toksini koji zagađuju ćelije. Ujutru, koža treba da je sveža, preporođena i spremna za novi dan. Ovo je formula 100% prirodnog porekla, pogodna za sve tipove kože, a svoje prednosti crpi iz grožđanog ulja. Bogato je omega 6 masnim kiselinama i vitaminom E, pa pruža obilje hranljivosti i obnavlja kožu. To delovanje pojačano je uljem muskantne ruže i esencijalnim uljima nerolija, lavande, šargarepe, bele sandalovine i gorke pomorandže. Preporučuje se 6 kapi, samostalno ili pre seruma i kreme, uz izbegavanje zone oko oka.

Moj utisak

Ulje sam nanosila svako veče (izuzev jednom nedeljno, kada koristim noćnu masku i spavam sa njom) na očišćeno lice potpuno samostalno. Kako mi je koža kombinovana, smatrala sam da nema potrebe da išta više dodajem. Mada, mislim da bi uz Vine[Activ] serum takođe radilo odličan posao. No, čak i ako vam je suva koža, čini mi se da biste bez problema mogli samo njega uveče da koristite. Prvih par nedelja koristila sam 6 kapi, a onda povećala na 7, kako bih ga nanela i na vrat. To mi se pokazalo kao optimalna količina, koja meni odgovara. Upije se prilično brzo- ne momentalno, jer je ipak u pitanju ulje, ali ga na licu ne osećam, što je za mene retkost kad koristim ulja u nezi, posebno po ovim vrućinama. Miris mu je biljni, meni ne najdraži, ali više puta sam rekla da mi to nije bitan faktor, posebno kad mi proizvod jako odgovara, a sada je baš to slučaj. I te kako primećujem razliku u kvalitetu kože od kad ga koristim. U prethodnom postu sam vam pisala o dehidrataciji koju mi je izazvala It's skin krema... E pa, mislim da bi situacija bila puuuno gora da nisam istovremeno koristila ovo ulje. Iako se noću često budim zbog bebe, ujutru se to na mom licu ne primećuje toliko. Koža mi je čista i blistava, iako znam da od hroničnog umora i nespavanja, prvo na njoj vidimo tragove. Rok trajanja mu je 9 meseci od otvaranja i slobodno mogu da kažem da će vam, ako ga koristite po uputstvu, toliko i trajati. Dakle, na prvoj slici možete videti koliko sam ja potrošila, a družimo se preko dva meseca. Ovo je definitivno proizvod na koji vam savetujem da obratite pažnju i iskoristite aktuelne popuste. Na njihovoj stranici, Francuski izvor lepote, možete biti u toku sa svim promocijama i akcijama!

Kako vi negujete kožu tokom noći?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment