Pages

Tuesday, July 23, 2019

Empties #50



Jubilarni 50. post o potrošenim proizvodima je konačno tu! Ne biste verovale koliko dugo se teram da ga napišem. Samo ću reći da se u međuvremenu nakupila puna kesa novih bočica kojima sam videla dno. No, da ne dužim sa uvodom, jer svi znamo da vas kao i ranije, čeka duuug tekst sa mini recenzijama svih stvarčica koje sam potrošila u proteklom periodu...



Nega lica


Eucerin Dermo Pure tonik sam već recenzirala ovde i zaista nemam šta da dodam. Smatram da je jedan od najboljih tonika koje sam probala za mešovitu kožu i priznaću vam da je bočica već odvojena sa strane za favorite godine. Nimalo ne isušuje, a odlično čisti lice, što je zaista retkost. Obavezno ga probajte! 

O Alverde micelarnoj vodi sam takođe pisala na blogu (klik). Solidna je za svoju cenu, ali ako imate osetljivu kožu morate je zaobići. Takođe, ne bi prijala ni suvim tipovima. Meni je bila prosečna, no svakako je neću ponovo kupovati, jer i među drogerijskim ima boljih. 

LVLY pena mi se dopala, što sam sa vama i podelila u ovom postu. Ni ovo nije proizvod čiju ću kupovinu ponoviti, samo iz razloga što me uvek privuče nešto novo. No, imam želju da probam tonik i masku iz iste linije, što ću verovatno i učiniti, kad se setim da ih kupim.

O Weleda toniku sam vam pisala pre dve godine (klik) i ovo je jedan od proizvoda kom se stalno iznova vraćam. On mi je nakon L'occitane tonika, najbolji ikada. Sa razlogom je puno puta bio u favoritima. Savršen je za mešovitu kožu i izuzetno mi prija i leti i zimi. Uostalom, sve sam već rekla u recenziji.

Sephora masku za hidrataciju sam vam već opisala u ovom postu. I dalje mislim da je odlična, ali ako ste čitali pretprošli post, znate da sam joj našla čak bolju zamenu (Oriflame Optimals) koja se još lakše ispira, a ima isti efekat na koži. 

Skinfood piling za usne nije potrošen do kraja, jer ga nisam redovno koristila, pa mu je istekao rok. O njemu sam pisala ovde. Mislim da, sem ako niste zaluđenik za kozmetiku, nema potrebe da kupujete neki skup piling za usne, već jednostavno napravite svoj- ovako. Ako vas mrzi, onda je tu Balein, koji je izuzetno povoljan, a dobar.

Weleda serum od nara sam potrošila u mini pakovanju. Ali i to je bilo dovoljno da nedelju dana uzivam u njemu. It's skin krema mi je strašno isušila lice, a ovaj serum me je bukvalno spasao. Posle dva dana, brazde (o kojima sam pisala ovde) su počele da nestaju i nakon potrošene cele tubice, moja koža se vratila u normalu. Sigurno ću u budućnosti kupiti veliko pakovanje pa ću detaljnije pisati o njemu.

Nega tela


Akvabent aktivni kiseonik kupujem redovno godinama i uvek imam u kući. Najčešće ga koristim da umirim kožu nogu nakon brijanja, a leti i za osveženje i hlađenje kože nakon sunčanja. Odličan je i za opekotine!

Avon penu za kupanje sa mirisom žvake sam obožavala. Kod kuće jako retko punim kadu (a kukala sam kad je nisam imala) ali se počastim kad odem kod roditelja pošto tamo ima ko da trči oko dece uvek. Ove iz Avona redovno kupujem i jako volim. Pakovanja su ogromna a povoljna.

Nivea penu za tuširanje sam volela, doduše manje nego penu za negu kojom sam bila oduševljena (o obe sam pisala detaljno ovde). No, ni ovoj ne mogu naći mane. Gusta je, ne treba ogromna količina, lepo miriše i ne isušuje kožu. Volela bih samo da je miris malo trajniji nakon tuširanja.

O Sun dance spreju za samopotamnjivanje sam detaljno pisala ovde i zaista nemam šta da dodam. Koliko ga volim potvrđuje činjenica da sam odmah otišla po novi. I mamu sam navukla, a ona zaista voli samo te proizvode koji se jednostavno nanose i nisu problematični po pitanju fleka.

Avon gel za brijanje je bio solidan ali ga sigurno neću opet kupovati jer su mi Balea gelovi i pene neuporedivo bolji. Potrošen je, ali nisam oduševljena, jer je bezbojan pa teško pratim kuda sam prešla brijačem i ostavlja neki film na koži pa ga je malo teže isprati.

Afrodita kremasti gel za tuširanje od kokosa sam jako volela. Mislim da su njihove tuširalice među najboljima u drogerijama i nastavljam da ih kupujem. Ova je super za prelazni period i leto, dok zimi više volim uljane.

Balea dezodorans je kupljen jaaako davno i našla sam ga kod mojih pa ide u smeće zbog isteka roka. Volim što je dobra većina njihovih dezodoranasa bez soli aluminijuma pa uvek nađem nešto za sebe.

Organic shop kremu za telo sam jako volela. Ostalo je malo u pakovanju ali je i ona predugo otvorena. Mirisala je jako nežno, nije bila puno masna i brzo se upijala. Jedina mana joj je bila što ostavi beli trag kad počnem da je razmazujem pa to traje malo duže.

Avon Planet spa kremu za stopala i ruke sam koristila samo za stopala i bila je sasvim solidna. Nije najbolja koju sam koristila, ali mi je prijala. Ostavlja film na koži, pa je najbolje je koristiti je uveče, jer treba vremena da se upije.

Nega kose


Tigi Catwalk šampon mi je trajao godinu dana, bukvalno. Naravno, nije bio jedini koji sam koristila, ali je pakovanje jako izdašno (300 ml) i toliko dobro peni da je potrebna jako mala količina, čak i ako vam je kosa dugačka. Detaljno o celoj liniji sa ovsem i medom sam pisala ovde.

Balea šampon za osetljivu kožu glave sam kupila slučajno. Uvek imam neki šampon za osetljivo teme koji koristim svako drugo pranje. U suprotnom mi se neretko jave rane po glavi, pa moram da pazim. Ranije sam birala brendove iz apoteka, kako bih bila sigurna da su blagi, a ovaj sam kupila da imam u Valjevu, kad sam kod roditelja, pa mi se nije davalo više novca za nešto što ću koristiti jednom mesečno. Međutim, baš me je oduševio. Bez mirisa, blag, lepo peni i kosa zaista bude fina. Za taj novac je fantastičan!

Matrix sprej za zaštitu od toplote sam volela najpre zbog mirisa. Da li radi, ne mogu sa sigurnošću da kažem, ali mi se čini da mi kosa nije bila dodatno oštećena dok sam ga koristila. No, više volim leave- in proizvode u formi kreme nego sprej, pa ga zato neću ponovo kupovati. I on mi je trajao godinu dana, sigurno.

Phyto balzam je bio zvezda zasebnog posta (klik). Potpuno me je oduševio, jer nisam imala posebna očekivanja, znajući da je u pitanju prirodna kozmetika. Ovo je jedan od najboljih balzama koje sam ikada probala i sigurno ću ga kupovati ponovo u budućnosti. Sve sam već rekla u recenziji!

Alfaparf plavu ampulu obožavam i kupim kad god se setim. Koristim je za posebne prilike, ukoliko nemam vremena da držim masku jer ona za minut da instant efekat kao posle pola sata maske. Miris joj je jači, doduše dopada mi se, i zadrži se dugo u kosi. Dlaka bude zaglađena i svilenkasta i mislim da je spas za hitne situacije.

Klorane šampon sa kininom protiv opadanja mi nije bio ništa posebno. Tek kad sam počela sa Krauterfoh serumom primetila sam razliku. U poslednje vreme i na njega često zaboravim, ali drugi šampon koji trenutno koristim pomaže, pa mi kosa ne opada dodatno. O njemu vam pišem uskoro u favoritima.

Proizvodi za decu


Bioderma micelarnu vodu kupujem na smenu sa Uriage od Tarinog rođenja, pre više od 3 godine. Odlična je, jer da nije, ne bih je konstantno iznova kupovala. Detaljnije o njoj pročitajte u recenziji ovde.

Avon boja za kupanje je Tarina najveća ljubav ovog leta. Prvobitno sam je kupila za bazenčić, ali ona kad je otkrila može da ima "joze" tj. roze vodu i penu, ne želi da uđe u kadu bez nje. Srećom, rezervisana je samo za Valjevo, jer ovde nemam vremena da joj punim kadu svako veče, pa je i ne traži. Sad joj je moja mama kupila i zelenu, ali roze je broj jedan.

Weleda bebi kupka za telo i kosu je moj najveći favorit kada je dečja kozmetika u pitanju. Ova je potrošena za bebu, a i Tari sam je kupovala puuuno puta. I nastaviću da im oboma kupujem, jer ništa lepše još uvek nismo pronašli. I o njoj sam vam već pisala na blogu- klik.

to.to Tosama suve krpice sam koristila za starije dete umesto vlažnih maramica i nastavila sam da ih kupujem i sad za bebu, a nedavno sam otkrila na sajtu da imaju i vlažni toalet papir u ponudi, pa sam za Taru počela da koristim njega umesto vlažnih maramica, jer je razgradiv u vodi. Jedino što mi se ne dopada je to što kad ga prvi put otvorite, kesica više ne može lepo da se zatvori. Ne osuši se on, ali bilo bi lepo da je klasičan poklopac, na "klik".

Proizvodi za nokte


Ebelin skidač laka za nokte sam kupovala puno puta iako imam ne tako malu zamerku. Sam proizvod je dobar- lako ukloni čak i taman lak, nema prejak miris, ne isušuje zanoktice. Ali, meni toliko smeta veliki otvor, da je to jedini razlog što ga ne kupujem konstantno. Često mi se desi da prolijem puno proizvoda kada ga sipam na tupfer, a najgore je kada mi ode preko sveže nalakiranih noktiju, koje uništim. Kada bi samo to promenili, drugi ne bih kupovala nikad.

Avon bazni lak ne menjam od kad sam otkrila i par godina kupujem samo njega. U kombinaciji sa Mark nadlakom, nokti mi izgledaju lepo, nisu tanki kao što znaju da budu, a lak mi traje prilično dugo. Već imam novi!

Essence crni lak sam kupila slučajno, jer ne volim da sam bez klasika, kao što je crni lak. Ja sam neko ko za svaku svečanost bira crne nokte, jer mi je tako najelegantnije, a slaže se uz svaku odevnu kombinaciju. Ovaj je bio zaista dobar. Inače sam uvek bila zadovoljna Essence lakovima, pa sam i očekivala da će mi se svideti. Široka mu je četkica, puna pokrivna moć već nakon jednog sloja, lepo se nanosi i lako uklanja.

Maske i testeri


M beauty maske za područje oko oka jako volim, a iako mi je draža srebrna, jer smanjuje nadutost podočnjaka i nekako ih malo posvetli, s vremena na vreme kupim i zlatnu, jer mi i ona prija. No srebrnu svakako češće koristim i ona mi je stari favorit. Tu je i njihova maska za nokte i zanoktice, koja je fantasična, ali nikako da je pronađem i ponovo kupim. Koža oko noktiju mi je bila preporođena nakon ove maske!

Purederm penušava maska je još jedna kojoj sam dugo verna. Žao mi je što nije završila favoritima godine, jer nisam imala nijednu kod sebe, da bih je slikala, ali ove godine ću to sigurno ispraviti. Ovo mi je najbolja "sheet" maska dostupna kod nas, bez sumnje. Lice nakon nje deluje pročišćeno i sveže, a osećaj dok mehurići pucketaju na licu mi baš prija.

Balea so za kupanje nije niša posebno. Svakako bih vam radije preporučila perlice za kupanje, koje oboje vodu u ljubičasto, pa imate taj spa momenat kod kuće. Ovo ako ne kupite, ništa ne propuštate. Miris je lep, ali to je sve. Bolja mi je bilo koja penušava kupka.

Kada su testeri u pitanju, pokušavam da se setim da ponekad i iskoristim to što dobijem. L'occitane krema za telo sa ši puterom je fantastična, kao i sve drugo iz te linije, koja mi je sa razlogom omiljena. Bogata, mirišljava i čini kožu nežnom i nikad lepšom- šta više poželeti!? Sephora silikonski prajmer sam ranije koristila i u velikom pakovanju i mislim da je odlična, povoljna zamena za Benefitov. Preporučila bih ga svima sa kombinovanom i masnom kožom lica, kao i svima sa proširenim porama, jer fino zagladi kožu, a šminka lepo legne preko i traje ceo dan. Phyto maska mi je bila dobra, ali ipak ne bolja od Kerastase, Redken i Tigi, koje su mi favoriti. Tu su i dva It's skin seruma, o kojima ne mogu puno reći jer sam ih koristila samo po dva puta, a to definitivno nije dovoljno. Ovaj sa kvascem mi se više dopao, jer nema prejak miris.


I za kraj tu su natureby maske iz Koreje. Poručila sam gomilu od 25 komada, jer su bile na super sniženju i svaki put probam neku drugu. Plava sa kolagenom, zelena sa alojom i ljubičasta od pirinča su mi favoriti za sad, mada je efekat hiratacije kod svake jako sličan. Miris im je drugačiji i moja koža neke upije brze, neke sporije, ali sam zadovoljna ulovom. Imaćete prilike i vi da osvojite neke u rođendanskom nagrađivanju koje počinje u avgustu!

Da li ste probale nešto od ovoga i delimo li utiske?
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment