Pages

Tuesday, August 6, 2019

Hipp baby shampoo



Trenutno koristimo nekoliko novih proizvoda za bebe i decu, pa ću konačno postati redovna i sa tim recenzijama, jer znam da ih nije lako naći po blogovima. Danas vam pišem o šamponu koji koristi beba već mesec dana. U pitanju je Hipp blagi šampon, koji dolazi u pakovanju od 200 ml, a cena mu je oko 350 dinara. Rok upotrebe mu je 12 meseci od otvaranja i ako imate baš malu bebu, potrajaće sigurno tih godinu dana. 
Kako nam se pokazao, saznajte u mini recenziji u nastavku...




Ovaj šampon namenjen je osetljivoj koži kako beba i dece, tako i odraslih. Blago je parfimisan, ali bez materija koje mogu izazvati alergiju. Ne sadrži parafinsko i eterično ulje, boje, sapun, parabene i silikone, kao i sirovine životinjskog porekla. Ja zaista stičem utisak da je u pitanju blag i nežan šampon, koji sasvim lepo peni, pa je za malu bebu potrebna trunčica po upotrebi. Miris je prijatan i nimalo jak. Ja njemu perem kosicu dva do tri puta nedeljno, u zavisnosti od toga koliko se oznoji. Nemamo problem sa mašćenjem, koji mi se javljao kod ćerke kad je bila beba. Jako mi je bitno da se lako ispira, jer bebe uglavnom postanu nestrpljive pred kraj kupanja. Ne iritira oči, što je takođe značajno spomenuti. Moja beba uživa u njemu, tako da nastavljamo druženje dok ga ne potrošimo, što neće biti skoro. Topla preporuka!

Koji šampon vaša beba/ dete koristi?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment