Pages

Thursday, August 15, 2019

to.to baby diaper cream



Ponovo vam pišem o proizvodu za bebe, koji koristimo izvesno vreme. U pitanju je to.to kremica za pelensku regiju, koja se može naći u bolje snabdevenim drogerijama (ja sam je poručila sa Tosama sajta, koji više nije u funkciji) po ceni od oko 350 dinara za 100 ml. Kako mi se dopala, na koju me to poznatu kremu podseća i da li je preporučujem, saznajte u nastavku...




Dakle, ova krema je namenjena svekodnevnoj zaštiti i nezi osetljive dečje kože. Sadrži ekstrakte badema i nevena, kao i vitamine A i E. Može se koristiti i na drugim delovima tela, ali je pre svega prilagođena za upotrebu u pelenskoj regiji, sklonoj crvenilu i iritacijama. Iako nisam dugo koristila "Pavlovićku", već samo nekoliko dana u porodilištu, pošto su izričito nju tražili da donesemo, rekla bih da me ova krema dosta podseća na nju i po teksturi i po načinu na koji se ponaša na koži. MOgla bih da zaključim da je dobra pre svega za održavanje kože koja je u dobrom stanju, dok ukoliko beba ima upaljen ojed, nisam sigurna koliko bi pomogla, s obzirom da ne sadrži cink. Na masnijoj je strani, ali nije teška i brzo se upije. Odmah da napomenem da Veljka ne mažem pri svakom presvlačenju pelena, kao što sam radila sa Tarom, jer mu koža nije osetljiva, te nema potrebe za čestim mackanjem. Nanosim mu je jednom u toku dana, ako primetim da je počelo crvenilo i naravno pred spavanje, jer tada bude najduže u peleni bez presvlačenja. Za ovih mesec dana korišćenja nisam primetila da je imao bilo kakav problem. Zaista sam zadovoljna i preporučila bih je svakome, čija beba nema preterano osetljivu kožu i nije sklona ojedima, pa nemate potrebu da svakodnevno koristite kreme na bazi cinka. 

Koju pelensku kremu vaša beba trenutno koristi?
Pozdrav :)

P.S. Trenutno je na fejsbuku i instagramu u toku BABY GIVEAWAY, pa se prijavite ako želite da osvojite paketić za svoje najmlađe.

No comments:

Post a Comment