Pages

Saturday, August 17, 2019

Empties #51



Iako mi se često učini kako mi svi proizvodi traju duže nego ranije, po broju praznih bočica bih rekla da ipak nisam u pravu. Znam da ste skoro čitali ovakav post, ali od trenutka kada su te fotke nastale, prošlo je skoro dva meseca, pa je zato nova gomila već tu. Slede mini recenzija proizvoda koje sam potrošila u prethodnom periodu...


Nega lica


Weleda pena za umivanje je bila zvezda zasebne recenzije (klik) i zaista mi je odgovarala savršeno do kraja. Mislim da je odličan izbor za sve nas sa kombinovanom kožom, a posebno za ljubitelje umivalica u formi pene. Ja sam zaista uživala trošeći je i ne sumnjam da ćemo se u budućnosti ponovo družiti.

It's skin krema sa hijaluronskom kiselinom za mene je bila totalni promašaj, a zašto je tako, pročitajte ovde. Iako nije potrošena ide u smeće jer ne planiram da joj dajem još šansi pošto sam lice jedva povratila u normalu, nakon peha sa njom. Moje lice je izuzetno isušila, pa ne želim da zamislim kako bi prošao neko ko ima suvu kožu (na pakovanju su naznačili da je za sve tipove!).

Mr. Black penušava maska je bila solidna, ali ipak sam pri mišljenju da je Seforina puno bolja, kada pogledam dugoročne rezultate. I o njoj sam već pisala na blogu (klik). Dakle, u ovom slučaju mišljenje mi se jeste promenilo nakon nekoliko meseci, ali i dalje ne mislim da je loša maska- samo da znam za bolju. Poručila sam i iz Koreje jednu penušavu, pa jedva čekam da stigne, da je probam i pišem o njoj.

Eucerin q10 okoloočnu kremu sam obožavala. Ovo mi je jedna od omiljenih krema za tu regiju. Pred kraj tube sam shvatila da me teksturom i ponašanjem na koži dosta podseća na Clinique "All about eyes rich" sem što ne ublažava podočnjake. Da nemam blog, sigurno bih nastavila sa drugim pakovanjem, dok ovako ipak isprobavam nove. I njenu recenziju imate na blogu- klik.

Za razliku od prethodne kreme, Lierac gel me je razočarao. Zato sam i odustala od njega na pola pakovanja. Ne vidim da išta radi- niti hidrira, niti ublažava bore i podočnjake, tako da je za mene definitivno promašaj. Utisci su mi bili slični i kad sam pisala recenziju (pročitajte ovde).

Dr. Hauschka mleko za čišćenje lica mi se dopada. Jeste da sam imala samo mini pakovanje, ali oduševila sam se koliko dobro jedan prirodan proizvod otkloni šminku. Razlišljam da se vratim na skidanje šminke mlekom, a ovo će biti prvo na listi za kupovinu, ako se za to odlučim. Topla preporuka!

Tu je i tester Biotherm Aqua Pure seruma, koji sam dobila pri kupovini u Sefori. Da, oduševljena sam, ali nisam sigurna da bih izdvojila taj novac, jer sam koristila neke podjednako dobre, a povoljnije, poput Caudalie, koji su mi broj 1. No, svakako će biti u podsvesti ako odlučim da se častim u budućnosti.

Nega tela


Nivea mus za negu tela sam obožavala i sa razlogom je bio u favoritima proleća. Trenutno trošim verziju od maline i podjednako mi se sviđa. Mislim da je ovo najbolji izbor za sve koji nemaju puno vremena, jer se brzinski nanosi i još brze upija. A neguje sasvim solidno, što je leti i dovoljno. Detaljnije o njemu pročitajte ovde.

Balea sprej za osveženje kupujem godinama unazad i leto bez njega ne mogu da zamislim. Ovo je klasična vodica, bez ikakvog mirisa i zato mislim da je najbolja opcija. Dakle, nije termalna voda, neće vam rešiti probleme na koži, već služi isključivo za osveženje i svoj posao radi odlično. Ukoliko imate opekotine od sunca ili bilo kakvu drugu iritaciju, preporučujem Uriage termalnu vodu, dok je za sve ostale situacije ova dovoljna. Nova bočica mi se već nalazi na trpezarijskom stolu.

Balea pena za tuširanje mi nije bila najdraža, samo zbog mirisa. U početku je obećavao, a onda počeo da me guši, toliko da nisam mogla do kraja da je potrošim. Pena je gusta, lepo pere kožu i ne isušuje, ali je ovaj miris bio previše intenzivan za mene.

Eucerin dezodorans bez aluminijuma sam jako volela i sigurno ću ponoviti kupovinu. U recenziji pročitajte moje detaljne utiske (klik), a oduševljenje nije splaslo do samog kraja. Mogu slobodno da ga uvrstim u top 3 zdrava dezodoransa koje sam probala.

Balea gel za tuširanje sa morskom soli (čini mi se) mi se dopao. Miris mu je pravi letnji i osvežava. Ako vam je koža suva mislim da bi vam trebao neki losion nakon tuširanja, jer ovaj ne neguje. Ali, za svoju cenu od 99 dinara je više nego zadovoljavajuć.

Weleda ulje od nara sam jako volela, a retkost je da mi se neko ulje svidi leti. Miris mu je malo jači, ali identičan kao drugim proizvodima iz linije sa narom. Nanosila sam ga pred spavanje par puta nedeljno i koža mi je bila divna. Sa njihovim uljima definitivno nema greške, samo izaberite omiljeni miris. Pisala sam mini recenziju ovde.

VZK tretman protiv strija je poprilično jak i mastan, pa ga za leto ne bih preporučila, sem ako niste baš pred kraj trudnoće. Ja sam očekivala laganiju teksturu, a ispostavilo je da je kao pravi puter. Nisam ga probala u trudnoći, već nakon nje, ali mi se čini da bi dobar posao radio pri širenju kože od rasta stomaka. Nove trudnice, stavite ga na spisak za kupovinu na jesen i zimu!

Nega kose


Selective Ammino Keratin masku sam toliko volela da mi je žao što je potrošena. Pakovanje je izdašno, a maska odlična i vredi svakog dinara. Ako još uvek niste probale čistu proteinsku masku za jačanje strukture vlasi kose, ova bi mogla biti odličan start. Detaljno o njoj sam pisala ovde.

Matrix ljubičasti šampon mi je bio u rangu sa druga dva koja sam ranije probala (Selective i Seri). Radi posao i fino miriše na jabuku (bar meni). Međutim, nedavno sam otkrila jedan daleko učinkovitiji proizvod od ljubičastih šampona, koji takođe uklanja žutilo iz kose, ali o njemu vam pišem krajem meseca, pa budite strpljive.

Tigi regenerator mi je bio super u vratio mi je ljubav ka istima, jer sam ih izbacila iz upotrebe. No, ipak ima razlike nakon što stavim balzam, pa sam posle njega kosu rasčešljavala kao od šale, što zaista dobro dođe kad se borite i sa opadanjem.

Phyto šampon za jačanje kose je nedavno bio u favoritima (klik), pa je jasno da mi se jako dopao. Uglavnom, ima još njihovih proizvoda (pored tri koja sam potrošila) koji me privlače i sigurno ću ih kupovati i u budućnosti. Ovaj šampon vam preporučujem ako imate tanku kosu ili kosu koja opada jer je odličan.

OGX ulje nisam potrošila skroz do kraja, ali ide u smeće jer mu je rok sigurno istekao. Jako sporo se troši i ukoliko nije jedino ulje koje imate teško da ćete ga potrošiti celog pre isteka roka. Meni je bilo odlično, u rangu sa Macadamia uljem, na primer. I ovo je brend koji ima još štošta da ponudi i sigurno ću probati još proizvoda u budućnosti.

Potrošila sam ponovo i Selective densi- fill tretman (botoks za kosu), koji je nešto najbolje što možete pružiti svojoj kosi. Pri tome, radite ga sami kod kuće i cena mu je smešna u odnosu na kvalitet koji pruža. Meni jedna bočica traje za dva tretmana, sada kada mi je kosa kraća. O njemu nisam nikad pisala detaljnu recenziju i svakog ko me pita za detalje uvek uputim na blogove Zdrava kosa i Bamby's beauty lab jer su njih dve sve odlično i detaljno objasnile.

Nega ruku


Balea tretman za ruke je jedna jaka, zimska krema, koja odlično neguje izuzetno suvu kožu. Iako je za toplo vreme teška, može se koristiti kao noćna maska ako se nanese u debljem sloju. Ja sam je baš tako jedino i koristila jer joj treba vremena da se upije, pa mi zbog bebe nije bila pogodna preko dana. Uglavnom, jedina mana joj je sporo upijanje, ali s obzirom na nisku cenu, opraštam joj.

Balea tečne sapune uvek kupujem ali ih retko koristim, jer zbog osetljive kože, sklone ekcemima, moram pažljivije da biram čime perem ruke. Ovaj sapun sam igrom slučaja počela češće da biram u odnosu na svoj klasičan, prirodni koji imam, i kada sam primetila da mi ne izaziva probleme, nastavila sam sa upotrebom. Nijednog trenutka mi nije bila suva koža, a kremu mažem samo uveče (i to ima večeri kada zaboravim). Sada sam kupila verziju za osetljivu kožu, koja bi trebalo da je još bolja i zadovoljna sam.

Eveline piling i maska za ruke su bili stari favoriti i recenziju sam pisala pre čak 4 godine (klik). Nedavno sam je slučajno ugledala u Liliju i setila se koliko je ovo dobar proizvod, pa sam kupila opet. I da, ovo je defintivno blago u kesici! Obavezno probajte ako do sad niste obraćale pažnju na ovo. Ruke budu preporođene nakon ovog tretmana.

Uriage Beriederm je zaštitna krema za izuzetno suvu kožu. Ja sam imala tester koji sam upotrebila davno, kada sam primetila da mi se koža počela perutati. Jedno mazanje je bilo dovoljno da sanira problem, tako da ako imate jako suvu kožu, ovo je krema za vas!

OPI teget lak je bio favorit mog života. Nažalost u pitanju je nijansa "road house blues" iz limitirane kolekcije, pa teško da ću ga ponovo negde naći. Ovo je bio najkvalitetniji lak koji sam ikada posedovala i sa njim nisam imala nijedan od problema koji "krasi" tamne lakove. Lako i ujednačeno se nanosio, brzo sušio, dugo trajao, nije se gulio sa ivica nokta i lagano skidao. Baš, ali baš mi je žao što je potrošen.

Kesice


Ponovo je tu gomila Natureby korejskih maski, koje ste nedavno mogle osvojiti i u nagradnoj igri. Biram ih po raspoloženju, a efekat hidratacije je gotovo isti kod svake. Meni zaista prijaju i imam ih još puuuno, tako da neke druge nećete skoro gledati u mojim potrošenim proizvodima.

Cleanic vlažne maramice za skidanje šminke sam kupila kada smo putovali na svadbu u Kragujevac. Znala sam da će pored dvoje dece moje vreme za skidanje šminke pred spavanje biti minimalno, pa sam ih ponela da mi olakšaju postupak. Odlično su uklonile prvi sloj, ali naravno da nisu bile dovoljne samo one. Nakon maramice sam koristila micelarnu vodu i kao treći korak gel za umivanje. No, nisu mi izazvale nikakvu reakciju, niti su me oči peckale, tako da sam zadovoljna.

Proizvodi za bebe i decu



O Sebamed šamponu sam vam pisala detaljno ovde. Koristila sam ga i za Taru, a i za bebu i zaista je odličan. Blag je, lepo peni, ne pecka ako uđe u oči i divno miriše. Kao i ostali Sebamed proizvodi za bebe, ni on nije razočarao. Videla sam da sad imaju u ponudi i penu za pranje tela i to je sledeće što kupujem za bebu.

Eucerin Aquaphor regenerativna mast je nešto što svako treba da ima u kući, jer pomaže kod bilo kog oblika iritacije kože- od pelenske regije, pa do suvih i ispucalih stopala. Recenzija je već na blogu i mojih utisaka se možete podsetiti ovde. Super je što imaju i malo pakovanje koje se može nositi u tašni.

Farmasi sprej za rasčešljavanje kose je bio odličan, mada Avon-ov koji trenutno imamo još više olakšava češljanje. Mirisao je baš lepo (na žvake) i sa uživanjem smo ga potrošili. Nisam probala puno Farmasi proizvoda za decu, ali ovih par (pelenska krema, tuširalica i ovaj sprej) su zaista bili dobri.

Tu je kao i uvek još jedna boca Bioderma bebi micelarne vodice. Ne, nismo potrošili celo pakovanje od prošlog "empties" posta, već nam je ova bila kod bake i deke, pa je sad i ona prazna. Kupujem je na smenu sa Uriage i obe ih podjednako volim. Trenutno testiramo jednu drogerijsku, pa vam uskoro prenosim utiske.

O Weleda losionu za sunčanje sam pisala na proleće (klik) i mislim da je odličan za letovanje, jer super štiti i izuzetno je vodootporan. Prilično je gust i mastan, što ne olakšava nanošenje, posebno ako vam je dete nemirno, ali ja sam problem rešila tako što sam ga utapkavala u kožu, a ne razmazivala, jer bi trajalo predugo. Ostavlja beli film, što ne smatram manom, jer mi je najbitnije da je dete zaštićeno kako treba. Toliko je vodootporan da sam ga jedva uklanjala pri tuširanju uveče, tako da možete biti sigurni da je dete zaštićeno i dok je u vodi. Faktor 30 nam se pokazao kao više nego dovoljan, jer svakako izbegavamo najjače sunce od 11-16.30h.

Za kraj, tu je to.to vlažni toalet papir. U početku sam smatrala da nam on nije neophodan, pa smo za te potrebe koristili vlažne maramice, međutim, kako ne bih napravila havariju u kupatilu, odlučila sam da ipak pređemo na njega, pošto se razgradi u vodi za razliku od maramica. Jedina mana mu je što se poklopac, kad jednom otvorite pakovanje, ne može ponovo lepo zalepiti, ali nije se desilo da se papir osuši pre nego što ga potrošimo bez obzira na to. Ima fin sastav, pa ga preporučujem ako vam dete ima osetljivu kožu.

Da li ste probale nešto od ovoga i delimo li mišljenje?
Pozdrav :)



No comments:

Post a Comment