Pages

Tuesday, August 27, 2019

Weleda wildrose eye cream



Danas vam pišem o kremici za zonu oko oka, koju koristim poslednjih mesec dana. U pitanju je Weleda krema od divlje ruže, koja dolazi u pakovanju od 10 ml, a redovna cena joj je oko 2000 dinara (ja sam svoju kupila u Budi lepa outlet-u za oko 500 dinara). Rok trajanja joj uskoro ističe, pa je preko reda dospela na policu. Koristila sam je isključivo uveče, jer za jutro imam gel kremu, protiv nadutosti.
Kako se pokazala, saznajte u nastavku...




Ovo je podmlađujuća krema za zonu oko očiju, koja treba i da smanji otečenost, ublaži fine linije i poboljša teksturu kože. Kreme od ruže su uglavnom masnije i namenjene suvoj koži, pa sam ja, brinući da će i ova biti takva, odlučila da je nanosim samo pred spavanje, kako bi se tokom noći polako upijala. Međutim, već pri prvom korišćenju, shvatila sam da je ovo jedna nemasna kremica, koju bih bez problema mogla da koristim i ujutru. Lagana je, brzo se upije, a pošto je ja puštam da deluje tokom noći, nanosim malo deblji sloj. Posebno mi se dopada što nema nikakav miris, tako da je pogodna i za one sa osetljivim očima. Ja sam njom pozitivno iznenađena, ne jer sam očekivala da bude loša, već što nije nimalo teška, a proizvodi od ruže to znaju da budu, što zbog mirisa, što zbog gušće i masnije teksture. Ja nemam preterano izražene bore oko očiju, jer tek za koji mesec punim 31 godinu, i baš zato bih je preporučila svima u kasnim dvadesetim i ranim tridesetim, jer mislim da je odlična prevencija, a uz to fino hrani kožu. Iako nisam probala, mislim da bi se mogla koristiti ispod šminke, ako se nanese manja količina od ove koju ja uveče stavim. 


Koju okoloočnu kremu vi trenutno koristite?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment