Pages

Friday, August 30, 2019

Dikson Stami Ker hair mask



Ponovo je na red došla recenzija proizvoda za kosu, a kao i puno puta do sada, kupljen je isključivo zbog pozitivne recenzije na blogu Zdrava kosa. Nakon što sam potrošila Selective Ammino Keratin masku, ovo je bila naredna proteinska koju sam želela da probam iz istog (srednjeg) cenovnog ranga. Odlučila sam se za veće pakovanje od 500 ml, jer sam pretpostavila da će mi se dopasti, a cena je bila oko 1500 dinara. 
Kakvi su moji utisci nakon dva meseca korišćenja, saznajte u nastavku posta...




Kao što rekoh, kupila sam veće pakovanje, a postoji i manje od 250 ml. Ispod poklopca ima zaštitu, tako da znate joj rok počinje sigurno onog trenutka kada je vi otvorite (on je 12 meseci). Ima poprilično jak, intenzivan miris, kao i većina profesionalnih maski. Nije mi najdraži, ali mi ne smeta. Maska je bele boje i srednje gustine. Njen glavni zadatak kao proteinske maske jeste da utiče na jačanje strukture vlasi i koliko- toliko reši problem oštećene kose (mada, ponekad su makaze jedino rešenje). Ja imam tanku, gustu kosu i zaista sam primetila veliku razliku u njenom kvalitetu od kad sam počela da koristim profesionalne, a pre svega proteinske maske. Koristim je svako drugo pranje, na smenu sa hidrantnom (trenutno je to Redken All soft). Jako se lako razmazuje, a pošto nemam vremena za neke posebne rituale, nosim je brzinski rukama (pokušam da je što bolje utrljam u dlaku) i ostavim na kosi bar pola sata. Već pri ispiranju mogu da primetim da je kosa izuzetno nežna i meka. Taj osećaj ne izostane i nakon sušenja fenom. Ja sam osoba koja i leti koristi fen, ali se trudim da retko posegnem za presom (samo u posebnim prilikama) i da uvek imam kod sebe dobro sredstvo za zaštitu od toplote (poput Tigi balzama, o kom sam nedavno pisala). Takođe, primetila sam da mi kosa bude više ravna nego inače, ali ne znam da li je samo do maske, jer i prethodno pomenuti balzam daje taj efekat zaglađene kose. Sve u svemu, mislim da ova maska ima fantastičan odnos cene i kvaliteta i rado ću je potrošiti do kraja (što neće biti skoro, jer je potrebna mala količina po korišćenju, a pakovanje je izdašno). Svakako, plniram da probam još Dikson proizvoda jer su me ova maska, a i kristali i te kako oduševili.

Korisite li proteinske maske i koja vam je najdraža?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment