Pages

Wednesday, August 14, 2019

Yoskine cleansing gel



Iako su mi poslednjih godina pene postale omiljene kada je umivanje u pitanju, s vremena na vreme volim da se vratim klasičnoj formi gela. O Yoskine gelu sam čula samo reči hvale i to kod devojaka kojima i te kako verujem. Zato sam i odlučila da ga kupim! Iskoristila sam sniženje u DM-u i platila ga oko 800 dinara. Koristim ga oko mesec dana, pa je došao trenutak da sa vama podelim svoje utiske...




Dolazi u pakovanju od 200 ml sa pumpicom, koja veoma lepo dozira proizvod i ne postoji šansa da ćete preterati sa količinom, jer izađe prilično malo pri jednom stisku. Ja koristim četiri pumpice pri umivanju i to mi je optimalna količina za lice i vrat. Nije puno gust i ima fin, a nimalo intenzivan miris. To mi je odmah nagovestilo da je u pitanju blago sredstvo za čišćenje lica. Wakamee morska alga, koju sadrži, ima snažan antioksidativan efekat, a pored nje sadrži i hijaluron, koji hidrira i regeneriše kožu. Ne peni puno i ni malo ne isušuje, pa sigurno nećete imati osećaj zatezanja na koži nakon umivanja. Koliko efikasno skida šminku, ne znam, jer ga ja koristim kao drugi korak kada sam našminkana, ali njene ostatke ukloni odlično. Pošto je blag, bez problema sam ga koristila i ujutru i uveče i neverovatno mi prija. Sporo se troši, tako da je definitivno isplativ proizvod, čak i kada nije na sniženju. Mislim da bi bio idealan za sve tipove kože, upravo zbog toga što nije agresivan. Ovo mi je drugi Yoskine proizvod koji sam probala i podjednako sam oduševljena kao prvi put (klik), tako da ću sigurno probati još njihovih proizvoda. Možete ih naći na sajtu Magic beauty i u DM drogerijama.

Koje Yoskine proizvode ste probale i šta mi preporučujete sledeće da kupim?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment