Pages

Thursday, August 8, 2019

Tigi blow out balm



Ponovo ću vam predstaviti proizvod koji sam kupila nakon pročitane recenzije na blogu Zdrava kosa. Apsolutno verujem svakoj reči na tom blogu, pa nije bilo razloga da ne isprobam baš ovaj Tigi balzam kada mi je zatrebala zaštita od toplote. Prvo sam htela da ga poručim sa sajta Look fantastic, ali je u tom trenutku cena kod nas bila zanemarljivo veća, pa sam ipak kupovinu obavila na sajtu Bellissima. Dolazi u pakovanju od 90 ml, a cena mu je oko 1600 dinara. Utiske pročitajte u nastavku...




Samo pakovanje je na pumpicu, koja se može "zaključati" okretanjem na jednu stranu. No, ne smatram da je sigurno za putovanja, tako da ipak neće ići u moj neseser. Bilo bi bolje da ima i neki poklopac preko, ali šta je, tu je. Ja sam, kao i većina vas (verovatno) ranije koristila zaštitu od toplote u formi prskalica, ali ovog puta odlučih da dam šansu balzamu. Kada se istisne jako je gust i jeste me pomalo uplašilo da ne bude težak za kosu, ali se pokazao odlično, jer je mala količina dovoljna i kosa ga fino upije. U sebi ima sitne šljokice, koje se vide samo na dlanu, dok kosa dobije lep i zdrav sjaj. Ja istisnem 3-4 pumpice, utrljam proizvod među dlanovima, pa ga onda nanesem na kosu (pre svega na krajeve, ali ostatke rasporedim i pri korenu). Koristim ga pri svakom sušenju, jer nemam ni vremena ni živaca da kosu sušim na vazduhu, čak ni leti. Ukoliko se peglam nakon sušenja fenom, primetila sam da mi treba dosta manje vremena, jer je kosa sa ovim balzamom fino zaglađena. Tome doprinose svila i soja u kombinaciji sa mešavinom bambusa, jer daju kosi hidrataciju i pospešuju njeno ispravljanje. Iako se kod proizvoda ovog tipa teško mogu uočiti efekti momentalno, ja bih rekla da on fino štiti od toplote, baš zbog te svoje guste teksture, koja je gotovo poput jačeg ulja, a nemasna (čudan opis, znam). I na kraju, ne smem da zanemarim predivan miris koji se na mojoj kosi zadrži ceo prvi dan. Moj konačan utisak jeste da je ovo fantastičan proizvod u koji vredi uložiti i koji bih svakome mogla bez razmišljanja da preporučim. 

Čime vi štitite kosu od toplote?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment