Pages

Monday, August 12, 2019

Summer favorites



Konačno je na red došlo i predstavljanje letnjih favorita, koje sam često izostavljala prethodnih godina. No, odlučila sam da ove godine pišem o njima, jer je nega leti ipak malo drugačija nego ostatkom godine, pa znam da vam te preporuke znače, baš kao i meni. Ova godina mi je baš brzo proletela i ne mogu poverovati da je već sredina avgusta. Od proizvoda za sunčanje, tu je samo jedan, pošto su mahom isti kao prethodnih godina, pa nisam htela da se ponavljam. Šta sam ja to najviše volela prethodnih mesec- dva, pročitajte ispod...




Phyto Phytocyane šampon nije stigao da dobije zasebnu recenziju, ali pošto ga spominjem danas jasno je da mi se jako dopao. Ovo je šampon namenjen jačanju kose i sprečavanju opadanja, a ja sam baš takav problem imala prethodnih par meseci. Iako nisam bila najredovnija sa Krauterhof serumom u poslednje vreme, kosa mi opada veeeoma malo, čak manje nego pre porođaja, i smatram da je to samo zahvaljujući ovom šamponu. Na samom je kraju i sasvim sigurno ću ga kupovati ponovo u budućnosti. Koristila sam ga za prvo pranje i zaista sam zadovoljna kako opere kosu. Ima biljni miris, koji se ne zadrži u kosi, a kao što rekoh svoju glavnu ulogu- sprečavanje opadanja- radi odlično!

Nivea krema za ruke od vanile je prava letnja kremica. Neće vam pomoći ako vam je koža izuzetno suva, ali je meni za ovaj period godine odlična. Fino miriše i brzo se upije, a ne ostavlja zaštitni film na koži, pa mi ne smeta ni po vrućinama. Ja je ipak najčešće nanosim samo uveče, jer zbog bebe nemam naviku da mažem ruke tokom dana. I ne mogu da ne spomenem da je ovo novo pakovanje baš lepo i otvor izuzetno mali, pa ju je lako dozirati.

O Oriflame maski za hidrataciju sam detaljno pisala ovde. I dalje mislim da je fantastična i odličan izbor tokom leta jer hladi i odlično neguje kožu. Smatram da će biti idealna nega za lice nakon sunčanja, tako da planiram da je nosim na letovanje iako stakleno pakovanje nije najzahvalnije za put (verovatno ću je presuti u plastičnu posudicu). Koža bude izuzetno hidrirana nakon uklanjanja ove maske i posle toga mi je i najlaganija kremica sasvim dovoljna. 

Caudalie noćno ulje je ljubav na prvo korišćenje. Detaljne utiske pročitajte ovde. Izuzetno se sporo troši, pa smatram da mu je i puna cena sasvim opravdana. No, i dalje je Caudalie skoro svuda fino snižen, pa je ovo prilika koja se ne propušta. Nikad mi koža nije bila lepša nego od kada njega koristim svako veče. Sledeće na listi želja mi je definitivno Kiehl's i jedva čekam da ih uporedim.

Tu je i Eucerin fluid za zaštitu od sunca, koji je za mene novitet. Ranije sam kupovala isto njihov, samo u drugačijem pakovanju dok je ovaj namenjen i borbi protiv fotostarenja kože. Izabrala sam spf 30, pošto zbog bebe i ne izlazim na sunce kada je najjače, već ujutru i predveče. Jako je lagan, odličan za mešovitu kožu, brzo se upija i nije težak na licu. Pumpica mu je odlična, jer proizvod izlazi dok god stiskate, pa ne možete preterati sa količinom. I na letovanje ga nosim za sebe i muža.


Za Uriage toniranu kremu sam odmah znala da će se naći u ovom postu. I zaista, od kad je imam, puder ne koristim. Recenziju pročitajte ovde. Mislim da je ovo najbolji proizvod za laganu letnju šminku koji sam ikada probala. Kao šlag na tortu je što sadrži i zaštitni faktor, mada ja i ispod nanosim dnevnu kremu koja ga ima. Iako ima jednu univerzalnu nijansu, meni ona potpuno odgovara, mada mislim da će mi nakon letovanja moža biti pomalo svetla. No, mislim da će mi bronzer pomoći da deluje prirodno. 

Sephora sunđer za šminkanje imam već dve godine i do nedavno sam ga koristila jako retko. Samo u situacijama kada imam puno šminke za posebne prilike- da utapkam puder i korektor nakon nanošanja četkom. Ali, ovog leta sam počela da ga koristim pri svakom šminkanju i njim nanosim i konture i rumenilo i podlogu. No, nakon slikanja za ovaj post ćerka mi ga je uništila tako što ga je pocepala na dva dela, ali srećom kupila sam novi na sniženju. Iznenadilo me je što je unutra bio potpuno čist, tako da bar imam dokaz da ne "jede" puder uopšte. 

Catrice čuvenu tečnu kamuflažu sam kupila tek pre par meseci iako slušam pohvale već godinama unazad. U svakom slučaju, i ja sam ušla u krug ljubitelja iste. Zaista mislim da je ovo odličan korektor koji može da parira nekim višestruko skupljim. Nisam je koristila svakodnevno, pa ne znam da li bi mi u tom slučaju isušila područje oko očiju, ali mislim da bi sa dobrom, hidrantnom kremom ispod potencijalni problem svakako bio izbegnut. Ovo je najsvetlija nijansa, koja meni odgovara u najvećem delu godine.

Trend it up lakove za nokte obožavam i imam sigurno 6-7 komada. Volim što imaju i mini pakovanja pa neke boje koje ne nosite često možete kupiti u manjoj verziji kako vam se ne bi sušili. Ja pink boju na noktima ne volim i posedujem samo jedan Zoya lak, koji je neon. Klasični roze lakovi (sem pastelnih) mi se na mojim noktima ne dopadaju. Ili barem nisu do sad... Ovaj sam kupila sasvim slučajno i baš sam ga zavolela. On je u broju 293 i moj je najčešći izbor ovog leta!

Za kraj, tu je i Colourpop hajlajter u nijansi "whisp" koji mi je bio glavni- bilo za brzinska šminkanja, bilo za posebne prilike. U prvom slučaju bih ga nanosila u jako maloj količni, jagodicom prsta, dok je u situacijama kada mi treba jaka šminka odlično služio kao baza za neke druge hajlajtere u kamenu. Nijansa je baš zlatna, pa je za leto idealan!

Koji su vaši favoriti leta?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment