Pages

Friday, August 2, 2019

Eucerin Aquaporin active: day cream spf25 & eye cream



Tu je još jedna recenzija Eucerin proizvoda, a danas sa vama delim utiske o dnevnoj kremi sa zaštitnim faktorom i okoloočnoj kremi iz Aquaporin linije. O klasičnoj dnevnoj kremi Aquaporin light sam pisala pre skoro 4,5 godine, dok je bila u tubi (klik). Jako sam je volela i često kupovala pre nego što sam počela sa pisanjem bloga. No, nedavno su mi poslali da probam i ovu sa zaštitnim faktorom spf25, koja mi je bila prvi izbor tokom ovog leta. Okoloočnu sam takođe ranije koristila, ali ne znam zašto nikad nisam pisala o njoj... I njeno pakovanje je modifikovano, pa vam zato danas predstavljam obe!




Dnevna krema dolazi u "teglici" od 50 ml, a redovna cena joj je oko 2000 dinara, mada se može naći i za manje tokom promocija (u apoteci Srbotrade košta oko 1500 dinara). Ova krema se za razlikuje od druge dve iz ove linije po tome što jedina ima zaštitni faktor, i to sasvim solidan spf25. Za plažu ipak nosim nešto sa jačim faktorom, ali mi za grad veći ne treba, s obzirom da sam napolju samo ujutru i predveče, zbog bebe. Namenjena je svim tipovima kože, sa čime bih se delimično složila. Mislim da bi problem imali samo oni za izuzetno masnom kožom, jer je ova kremica, kao i sve druge koje i štite od sunca masnija (od recimo, light verzije). Oni sa suvom kožom, uz neki hranljiv serum ispod, mislim da ne bi imali nikakvih problema. Moja koža je kombinovana i meni ova krema savršeno odgovara. Nije da je ne osećam na licu, jer mi se to nikad nije desilo ako krema ima spf, ali mi prija više nego bilo koja druga do sada. Fino se razmazuje, ima blag miris i moja koža je brzo upije. Pruža odličnu hidrataciju i nisam imala nikakvih problema za ova dva meseca koliko se družimo. Koristila sam je isključivo kao dnevnu kremu, jer uveče ne koristim kreme sa zaštitnim faktorom, iako na pakovanju piše da se može nanositi i uveče. Zaista sam prezadovoljna!


Okoloočna krema je sada u tubi sa metalnim aplikatorom za masažu područja oko oka i hlađenje prilikom nanošenja. Količina je standardnih 15 ml, a rok trajanja 6 meseci od otvaranja (duplo kraće nego dnevnoj kremi). Namenjena je i osetljivoj koži, kao i osobama koje nose kontaktna sočiva. ne sadrži parfeme, parabene i alkohol. Kažu da pruža dugotrajnu i intenzivnu hidrataciju i da se suprotstavlja pojavi nadutih i tamnih podočnjaka. Kao što znate, mojim podočnjacima nije do sad ništa posebno pomoglo, pa ni ova krema. Ali, zato mi osećaj hlađenja aplikatorom svako jutro i te kako prija. Hidrira odlično i po mom mišljenju idealna je dnevna nega za područje oko očiju. Za veče ipak biram malo jače, masnije kremice, poput njihove iz Q10 linije, o kojoj sam vam pisala ovde. Ova krema je izuzetno lagana i brzo se upija, tako da je bez problema možete koristiti i direktno pred šminkanje. Za pojačan efekat hlađenja, možete je držati u frižideru, ali ja ne vidim potrebu za tim, pošto aplikator sam po sebi hladi. Ovo je prva krema koju preporučim svakoj devojci koja me pita sa kojom bi mogla da počne da neguje okoloočno područje, kao i svakome ko traži laganu kremicu koja se brzo upija.

Na fejsbuk stranici traje nagradna igra u kojoj možete osvojiti paketić Eucerin proizvoda, pa se možete prijaviti ovde.

Koje kremice su vaši letnji favoriti?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment