Pages

Saturday, August 10, 2019

The Body Shop almond milk body yogurt



Pretpostavljam da i ptice na grani znaju da se kod nas konačno otvorio The Body Shop. Ko me prati duže vreme zna da mi je to jedan od omiljenih brendova za negu (pre svega, tela) i da se ni sa jednog putovanja nisam vraćala bez njihovih čuvenih putera za telo. Naravno, mislila sam da ću biti prva u redu za otvaranje radnje, ali... deca, haha. Tek posle par meseci od otvaranja uspela sam da odem u kupovinu i imala sam čitavih par minuta za sebe, ali za početak i to je nešto. Uskoro će mi Ada Mall biti jako blizu, pa ću moći češće da idem u šoping. Tada je bila aktulena promocija 3 za 2, pa sam se počastila sa dva gela za tuširanje i ovim jogurtom za negu tela. Cena pakovanja od 200 ml je oko 1200 dinara, a koliko sam zadovoljna, saznajte u nastavku...




Dakle, za razliku od putera za telo, koji izuzetno hrane kožu i može se reći da su nešto teži za leto, jogurt je izuzetno lagane teksture, hladi kožu i momentalno se upija. Baš zato mnogi brendovi nude upravo jogurte kao pravu negu nakon izlaganja kože suncu. I u ovom slučaju tekstura je vodena, upijanje izuzetno brzo, a miris luksuzan. Kada su mirisi u pitanju, mislim da The Body Shop (poput Victoria's secret) nema promašaje, samo treba izabrati šta vam u datom trenutku najviše prija. Ja sam uvek za tople mirise, pre nego za voćne (čak i leti) i ovaj me nimalo ne guši iako je prilično intenzivan. Nanosim ga pred spavanje i ujutru ga još uvek osećam na svojoj koži. Iako je ovo lagana, letnja mazalica moja koža je sasvim lepo nahranjena, a posebno mi prija osećaj hlađenja dok ga nanosim. Zato i mislim da bi bio idealan saputnik na letovanju, jer bi lepo umirio kožu nakon sunčanja. Od kad sam ga kupila, koristim ga svako veče i ne mrzi me, jer mi se toliko dopada! A iskreno, od kad sam se porodila nisam uspevala nijedan proizvod da mažem češće od 2-3 puta nedeljno. Iako su mi puteri i dalje omiljeni TBS proizvod, ovo je odlična alternativa za leto. Ipak, ako me pitate šta prvo da kupite, uvek bih rekla isto- ši puter, njihov klasik!

Čime vi negujete kožu leti?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment