Pages

Wednesday, December 18, 2019

Eucerin Atopi Control acute care cream



Ove jeseni sam se odlučila za Eucerin kremu kada je u pitanju borba sa atopijom kod svih, a posebno kod bebe. Uzela sam je na sniženju u Srbotrade apoteci za oko 700 dinara, čini mi se. Dolazi u tubi od 40 ml, što je sasvim dovoljno za povremeno korišćenje. Koliko sam zadovoljna saznajte u nastavku... 



Ovo je krema koja olakšava lokalizovane iritacije i svrab. Sadrži kompleks supstanci koje umiruju kožu, pa pruža intenzivnu negu kod atopijskog dermatitisa. Njeni sastojci obnavljaju odbrambenu sposobnost kože, smanjuju iritacije i umiruju. Krema ne sadrži parfeme, parabene i boje. Može se koristiti onoliko puta koliko vam je potrebno. Ovu kremu sam koristila za sad samo za decu, jer ja imam kremu za ruke iz iste linije (a meni ekcem samo po šakama izlazi). Bebi čim malo opadne imunitet i počne kijavica, iskoči i ekcem po obrazima. Ova krema mu momentalno pomogne i već nakon dva mazanja, koža mu se smiri i vrati u normalu. Nije nimalo masna i upije se u roku od par sekundi. Preventivno mu nanosim pred izlazak u šetnju ako je napolju hladno, kao i pred spavanje, ako je prehlađen. Za češću upotrebu nismo do sada imali potrebe, čak i fazi kada ima ekcem.

Sastav možete videti na slici iznad.

Od svih krema koje smo koristili u borbi sa atopijom, mogu slobodno da kažem da mi je ova omiljena jer se može nanositi na celo telo (uključujući i lice), brzo se upija (što je možda najbitnije ako je koristite za decu) i pakovanje je kompaktno, pa možemo svuda da je nosimo sa sobom. 

Kako se vi borite sa suvom kožom zimi? 
Pozdrav :) 


No comments:

Post a Comment