Pages

Friday, December 20, 2019

HADA LABO ANTI- AGING SUPER HYDRATOR



Razmišljala sam da li da vam pišem ovu recenziju ili ne, pošto sam klasični super hidrator već spominjala, ali kako to nije bio poseban post, reših da danas podelim utiske o anti- age verziji. Kupila sam ga na sniženju po ceni od 1100 dinara, što je za količinu od 150 ml odlično. Prošle godine sam imala podeljeno mišljenje o hidratoru- od razočaranja, do oduševljenja. Čim sam ga kupila ponovo, jasno je da je krajnji utisak ipak bio pozitivan. 
Šta mislim o ovoj novoj verziji, saznajte u nastavku...




Prvo što ću vas posavetovati jeste da ga ne doživljavate kao serum, jer to nije. Ovo je lagana, vodena emulzija, koja predstavlja dodatni korak u nezi, između tonika i seruma. Shodno tome, nećete uočiti neke neverovatne promene na koži, ali ono što sam ja primetila jeste da mi fali, kada sam ga potrošila. Prošle zime mi je spasao kožu od dehidratacije, pa sam zato ponovila kupovinu. Nova verzija pored hijaluronske kiseline ima kolagen i retinol. Tekstura je ista, nema miris, pa je pogodan i za osetljivu kožu. Prvo sam ga koristila samo u jutarnjoj nezi, a potom shvatila da mi fali hidratacije i uveče, pa ga sad koristim dva puta dnevno. Ovo je jedan od onih proizvoda, čiju vrednost shvatite tek kad ostanete bez njih. Mislim da je odličan izbor za poklon, jer je namenjen svakom tipu kože. Sigurna sam da ću mu se vraćati i u budućnosti! 

Šta vama pomaže za dodatnu hidrataciju zimi? 
Pozdrav :) 


No comments:

Post a Comment