Pages

Friday, December 27, 2019

Favorites of the year 2019: part 1


Slobodno mogu da kažem da mi je pisanje ovog posta najdraže u godini. Tokom svih 12 meseci razmišljam koje bih proizvode mogla svrstati u favorite i polako odvajam sa strane bočicu po bočicu. Prvo ću vam predstaviti čak 15 favorita iz oblasti nege, a za par dana stižu i favoriti kada je dekorativa u pitanju (u malo manjem broju). Neki su potrošeni, drugi već dokupljeni, ali za svaki mogu da kažem da je premašio moja očekivanja. 
Da ne dužim više, nego da počnemo...




Yoskine je brend koji me je "kupio" čim sam probala prvi proizvod. Nisam koristila puno toga (još uvek), ali danas vam pišem o čak dva fantastična proizvoda za negu lica. Prvi je umivalica. Ovo je najnežniji gel koji možete zamisliti. Imate detaljnu recenziju na blogu (klik), u kojoj sam ga dovoljno nahvalila. Ovo je jedan od proizvoda kom ću se sigurno vraćati!

Eucerin je još jedan brend koji ću danas više puta spomenuti. Ovaj tonik me je oduševio, jer je namenjen kombinovanoj, masnoj i problematičnoj koži, a nimalo ne isušuje, što je zaista retkost (recenzija). Kao što vidite, na slici je nova bočica, pa je jasno koliko mi se svideo. Planiram da ga koristim uz gel za umivanje iz iste linije, za potpun ugođaj sledećeg proleća.

Weleda proizvodi su već godinama u mojim favoritima, i to baš ovim godišnjim. Ovog puta mi se najviše dopalo 2u1 sredstvo za čišćenje i toniranje, mada da moram da biram između njega i klasičnog tonika, nisam sigurna šta bih odabrala. Istovremeno čisti i tonira i mom licu izuzetno prija. Zato ga kupujem kad god vidim da je na akciji.

Sephora glinena maska je moja omiljena maska za dubinsko čišćenje lica godinama unazad. Nakon nekoliko mini pakovanja kupila sam veliko koje koristim poslednjih par meseci (recenzija). Ovo je jedina maska posle koje imam osećaj kao da sam bila u nekom salonu na čišćenju lica, pored GlamGlow bele, koja je višestruko skuplja. 

Oriflame maska za hidrataciju je bila iznenađenje godine (recenzija). Nisam imala nikakva očekivanja, a oduševila me je. Hrani kožu, hladi, osvežava, lako se ispira. Cena joj je izuzetna i nista bolje u drogerijskom (cenovnom) rangu nisam do sada probala. 

Ako bih morala da biram samo jedan proizvod godine, to bi definitivno bio Eucerin serum sa vitaminom C (recenzija). Delotvoran, a lagan, prijao je mom licu neverovatno- bilo da sam ga koristila ujutru, uveče ili čak dvaput dnevno. Prošle godine je u favoritima bio njihov noćni serum i ta dva seruma sasvim sigurno ulaze u top 3 koja sam ikada probala.

Caudalie noćno ulje je obeležilo moju 2019. godinu, jer sam ga koristila skoro 7 meseci. Kao i ostali Caudalie proizvodi koje sam probala (a bilo ih je puno), vrhunski je. I o njemu sam pisala detaljnu recenziju (klik), u kojoj možete pročitati sve što vas interesuje. Odlično, odlično ulje! 

Pyunkang Yul esencija je razlog zbog kog sam se onako, stvaaarno tek sad potpuno zaljubila u korejsku kozmetiku. Ovo nije proizvod koji vam je 100% neophodan, ali jeste proizvod koji ćete 100% zavoleti. Potrošila sam ovo pakovanje nedavno i spremam se da poručim novo, duplo veće. To valjda sasvim dovoljno govori. 

Evo i drugog Yoskine proizvoda, Royal Bee seruma za lice. Jedina mana mu je jak miris, što ne volim u proizvodima za lice, ali on je toliko dobar da tu stavku zanemarujem. Čim su izbacili novi, sa bundevom, kupila sam i jedva čekam da probam i taj. Kao i kod većine stvarčica iz današnjeg posta, imate već recenziju na blogu (klik). 

Nuxe krema je bila prvi proizvod ovog brenda za lice koji sam probala (recenzija). Ovo je najbolja krema koju sam ove godine koristila, bez sumnje. Za normalnu i kombinovanu kožu je fantastična, jer dovoljno hrani, a ne masti. Dopalo mi se sve u vezi nje i planiram naredne godine da isprobam još neke njihove kremice! 


Isprobala sam puno dobrih maski za kosu ove godine, ali je pobednik ipak Tigi (iako je verovatno većina očekivala Redken All soft). Prosto, odnos kvaliteta, dejstva i cene je kod ove maske bio najbolji. Da, i Redken je odlična maska sa kojom nema greške, ali duplo skuplja, a za mene ne i dupljo bolja. Recenziju ove Tigi sam pisala relativno skoro (klik). Iako nije na slici, moram da još jednom spomenem i Selective Ammino Keratin masku, koja mi je bila omiljena proteinska ove godine. 

Drugi proizvod za kosu, koji smatram favoritom života, su Alfaparf dvofazni kristali (recenzija). Čine da kosa izgleda zaglađeno i sjajno, a nimalo je ne otežavaju niti umaste. Ovo je jedna od stvari koje planiram doživotno da kupujem i uvek imam u kući. Sledeća na listi želja mi je njihova maska za hidrataciju. 

Jaaako teško sam izabrala koju Eucerin kremu za ruke da proglasim favoritom- ovu sa ureom ili AtopiControl. Pošto je druga bila u jesenjim favoritima nedavno, ovu stavljam u godišnje. Ali, koju god da izaberete za jako suve ruke, nećete pogrešiti. Ova mi je svakako bila veće iznenađenje jer sam od kreme sa naznakom "atopija" u nazivu i očekivala da odlično neguje.

Još jedan Eucerin proizvod koji je favorit jeste "sheet" maska za hidrataciju. Nakon (malo je reći) gomile korejskih maski, pobedu ipak odnosi nemačka. Ni kod jedne druge nisam primetila da toliko dobro hrani i neguje, da mi koža, čak ni po hladnom vremenu, ne traži kremu, već mogu odmah da pređem na puder. Potrošila sam dve koje su mi poslali i prvom prilikom kupujem još!

Ali, morala sam pohvaliti i jednu masku "made in Korea", a to bi bila ova MBeauty za nokte i zanoktice. Ni sama ne znam koliko sam pakovanja potrošila, što pred bitne prilike, što nasumično. Nakon nje, čak i moje izuzetno suve i stvarno užasne zanoktice, budu potpuno preporođene. Defitivno nastavljam da je redovno kupujem i u 2020. godini.

Šta je vas najviše oduševilo ove godine?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment