Pages

Sunday, December 15, 2019

The Body Shop fuji green tea body scrub



Ja sam neko ko stvarno obožava The Body Shop i to je uvek bila stavka bez koje se ne vraćam sa putovanja. Uglavnom sam išla na sigurno i kupovala neke proverene stvari (putere pod obavezno), a kada je nedavno pokrenuta online prodaja u Srbiji, odlučila sam da poručim par proizvoda koje nisam ranije probala. Jedan od njih bio je ovaj piling za telo iz linije sa zelenim čajem. Uzela sam mini pakovanje za probu, a cena mu je bila oko 450 dinara na sniženju. 
Priznaću odmah da nisam previše oduševljena, a zbog čega saznajte u nastavku posta...




Nisam ranije probala ništa iz ove linije, ali je miris svakako opravdao očekivanja, jer sam i zamišljala sličnu notu iz naziva. Miriše biljno, ali veštački (dakle ne poput Weleda ili Dr. Hauschka kozmetike). Osvežavajuć je i to mi se dopada, čak i sada po hladnom vremenu, kada preferiram tople mirise. No, glavni problem koji imam sa ovim proizvodom jeste što je za moj pojam pilinga on previše slab. Mislim da je trebalo u naziv da stave "body polish" pre nego "scrub", jer je slabe ka srednjoj jačini. Gelast je pa je potrebna veća količina nego kod kremastih pilinga. Svakako, u radnji imate testere pa možete na licu mesta isprobati (ja sam kupovala preko interneta, pa zato nisam zadovoljna) i svakako planiram da pogledam kad budem u prolazu koliko se razlikuju kremasti pilinzi iz kolekcije sa ši puterom ili kokosom. Dakle, ako volite jake pilinge, ovaj preskočite, jer će bolji utisak ostaviti Balea slani piling, koji je višestruko povoljniji. Pak, ako volite blage proizvode za eksfolijaciju, ovo će vam biti sasvim dobro. Ja sam u prvoj grupi, tako da kupovinu neću ponoviti. Ovo malo pakovanje od 50 ml mi je bilo dovoljno za pet korišćenja, recimo. 

Kakve pilinge vi preferirate- jake ili nežne?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment