Pages

Tuesday, December 24, 2019

Fails #9


Srećom, ne pišem često o proizvodima koji mi ne odgovaraju, jer ih nema puno. Pretpostavljam da sam sa godinama uspela lakše da izaberem ono što će mi se dopasti. No, nije da ih nema. O nekima sam pisala zasebne recenzije, a danas vam predstavljam tri proizvoda koje nisam do sada spominjala na blogu. Zašto ih smatram promašajima, pročitajte u nastavku... 


Ovaj Oriflame cistač lica je u katalogu bio predstavljen kao umivalica. Ali, unutra je ipak mleko, iako čak i uputstvu piše da se koristi poput gelova. Kako god da sam probala da ga koristim, bilo je potpuno neuspešno. Niti može da ukloni šminku, niti temeljno da umije lice. Jedino što je dobro jeste osvežavajuć miris papaje, dok je u svakom drugom pogledu ovo potpuni promašaj. Ne postoji nijedan način da ga koristim, tako da ide u smeće nepotrošen. 


Kada je Wet n wild u pitanju, nemam nikakvog iskustva. Znam da su im puderi i hajlajteri hvaljeni, dok korektor koji sam nedavno kupila još nisam probala. Bazni lak koji inače koristim je Avon, ali trebala mi je zamena dok on ne stigne. Ovaj nije nikakva zamena, jer mi uz njega lak ne potraje ni 24h na noktima. Na nekim mestima se iskrza po ivici, na drugima se ceo sljušti. Dakle, nikako ga ne preporučujem, bez obzira na nisku cenu. 


Sa Sebamed dezodoransima bez aluminijuma definitivno nemam sreće. Onaj za osetljivu kožu mi je u startu odgovarao, a potom strašno isušio kozu pazuha. Dala sam šansu i ovom sa limetom, ali kod njega čak ni prvi utisak nije bio pozitivan. Ne samo da ne neutrališe neprijatne mirise, već kao da ih dodatno izaziva. Jako, jako sam nezadovoljna i mislim da za puno manje novca možete kupiti daleko bolji, zdrav dezodorans. 

Da li ste probale nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci? 
Pozdrav :) 



No comments:

Post a Comment