Pages

Monday, December 30, 2019

Favorites of the year 2019: part 2


Mislim da je 2019. bila godina u kojoj sam najmanje nove šminke kupila. Glavni razlog tome je što sam se zbog bebe jako retko i slabo šminkala, pa sam smatrala da nema svrhe kupovati novitete po svaku cenu. Jedva sam napravila izbor od 10 proizvoda, jer ne bih da se stalno ponavljam, a istina je da kada se šminkam najčešće biram samo proverene stvari, kojima sam verna godinama. Pošto uskoro počinjem da radim, šminkaću se svakodnevno, pa naredne godine planiram da budem aktivnija kada su recenzije dekorative u pitanju. 
Kojih 10 proizvoda su se izdvojili kao najbolji, pročitajte u nastavku...




Da treba da izdvojim jedan proizvod koji me je najviše oduševio ove godine, bila bi to RevolutionPro Nath paleta. Celu recenziju pročitajte ovde. Imam dosta skupljih i poznatijih paleta senki, ali kvalitet kod ove prevazilazi većinu. Kombinacija boja je savršena i za dan i za noć, sa njom možete ići na sigurno, ali i eksperimentisati. Obavezno probajte! 

Kao bazu za sve senke koristila sam Urban Decay primer potion, koja je opravdala sva moja očekivanja. I to, ne mala. Volim što čak i mini pakovanje dolazi sa istim aplikatorom kao "full size". Baza je lagana, a senke se ne mrdaju preko nje. Planiram naredne godine da probam i čuvenu Too Faced bazu, pa ću vam ih uporediti, jer su najpopularnije. Klik do recenzije.

Essie "sole mate" lak u ljubičasto- bordo boji je, na moje veliko iznenađenje, bio ubedljivi favorit. Uz njega sam dosta koristila i Trend it up (koji nisam slikala, jer je potrošen). Ali, pošto sam neko ko je ranije samo pastelne boje nosio na noktima, ovo je bio veliki izlazak iz zone komfora. Kao i kod ostalih Essie lakova najviše volim široku četkicu, punu boju, brzo sušenje i postojanost. 

Sephora "The mascara" je bio slučajan ulov na sniženju, a ispostavilo se da je pun pogodak. Ima klasičnu četkicu, srednje veličine, koja je laka za rad. Zaista sam zadovoljna kako mi izvuče trepavice i u pogledu dužine, a i što se tiče volumena. Nije najbolja koju sam probala, ali je u vrhu. Definitivno planiram da probam još neke njihove maskare na zimskom sniženju koje uskoro počinje. 

Maybelline karmin imam najkraće od svih proizvoda, ali sam već pri prvom korišćenju znala da se rodila velika ljubav. Ovo je, za moje usne, najsavršenija nude nijansa ikada. Sam ruž je izuzetno prijatan na usnama, nije previše sjajan i sasvim fino postojan, s obzirom da je kremast. Znam da će mi biti prvi izbor za posao! 


Mac Fix+ je moj stari favorit. Probala sam zaista nekoliko hvaljenih sprejeva, ali on se od svih razlikuje i izdvaja. U detaljnoj recenziji, koju sam pisala ovde, možete videti čemu sve služi, a ja najviše volim da ga koristim kao završni korak, koji sve stopi na licu i napravi idealno prirodne prelaze izmedju bronzera, rumenila, hajlajtera. 

Bourjois 123 Perfect puder je podloga koju biram godinama unazad. I ono malo eksperimentisanja bude u okviru tog brenda, pa je prošle godine u favoritima bio Healthy Mix serum. Ove sam se vratila na svoj najdraži ikad. Nije za svaki dan (tu biram CC kremu iz iste linije), ali za posebne prilike je fantastičan. 

Catrice je već dugo kod nas a ja sam tek ove godine isprobala njihovu čuvenu kamuflažu. Ovo jeste odličan drogerijski korektor koji mi veoma odgovara. Imam dosta tamne podočnjake a on ih lepo posvetili i uz to mi se ne uvlači u linije ispod oka. S razlogom je popularan! 

Tu je još jedan Catrice proizvod- maskara za obrve. O njoj sam nedavno pisala u okviru jesenjih favorita (klik). Prezadovoljna sam koliko mi prirodno obrve deluju i od kad je imam retko sam se "uhvatila" za nešto drugo, bilo da je u pitanju svakodnevna sminka ili posebne prilike. Plus, nijansa je kao stvorena za mene. 

Za kraj tu je moj najdraži puder za setovanje, Too Faced Pored & Primeless (recenzija). Iako preferiram pudere u kamenu, ovaj obožavam i pored rasipanja. Drži šminku pod kontrolom ceo dan, a pri tome deluje izuzetno prirodno. I jako je isplativ, jer ovo pakovanje traje baš, baš dugo! 

Koji su vaši favoriti godine kad je dekorativa u pitanju? 

SREĆNI VAM NOVOGODIŠNJI I BOŽIĆNI PRAZNICI!

Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment